Zor durumdaydım nasıl davranmam lazımdı?

Merhaba lütfen beni yargılamayın çünki insan yapmam dediği şeyleri bile yapar. Kendi işim olan biriydim ben ama maalesef işler istediğim gibi gitmedi borclar oldu ve zor durumlardan geçtim evde kira ve aileme de bir nevi ben bakıyorum
Eski nişanlım öğrenmiş şu an evli ve ömür boyu mutlu olmasını isterim çünki çocukluğumuz birlikte geçti beni aradı işini düzeltirim dedi benim üstüme ev var git orada yaşa aylıl kirayıda ödersin dedi kabul etmek istemedim ama mecburdum başka şansım yoktu o da eşine söylemiş normal olarak eşide sinirlenmiş ama gerçekten benim kötü niyetim yok zaten işlerim hall olsun çıkıcam burdanda hiç duymak istemeyeceğiniz hakaretler etdi ne yapmam lazım?
Zor durumdaydım nasıl davranmam lazımdı?
Cevapla