Karmakarışık bir durum içindeyim ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Evet kendimi sevmiyorum ve sevilmediğimi düşünüyorum mesela sınıftan bir arkadaşım başkasına samimi davranırken bana davranmıyor bir arkadaş grubunun içindeyim ve her an dışlanacak gibi hissediyorum benim arkamdan konuşuyolarmış gibi geliyor ve dışari çıktığımda sanki bütün kızlar bana bakıp gülüyorlar bir ortama girdiğimde çok sessizim konusacak konu bulamiyorum ve biri bana bir soru sordugunda hemen algilayamayip sacma sapan cevap veriyorum ve sonradan dusundugumde neden bunu dedim ki diyorum ve ders calismak cok istiyorum ama bir turlu dersin basina oturamiyorum oturdugum an aklima baska seyler geliyo ve kafamdan atamiyorum bir arkadasim bana ters davransa hemen uzuluyorum yalniz kaldigimda aglayasim geliyor sevilmedigim icin kendimi cok uzuyorum karmakarisik bir durumun icindeyim Keşke komik eglenceli ortamlara uyan herkes tarafindan sevilen cok sosyal bir kiz olsaydim diyorum her sey degisecek diyorum ben degisecegim istedigim gibi olacagim kendimi uzmeyecegim ama olmuyor cok karisik bir durumdayim ne yapmaliyim?
Karmakarışık bir durum içindeyim ne yapmalıyım?
Cevapla