Sizce bende mi sıkıntı var nasıl davranmm gerekir?

Textilde çalışıyorum çok mu samimi olmuşum bilmiyorm insanlar aşırı rahat konuşuyor benimle bisküviyi ağzına atar gel al der önünde çıraklık yaptığım adam bana bebeğim der ama kötü niyetli birine benzemiyor neden öyle diyo bilmiyorum safimdir ben kötüye yormuyorum kolay kolay

Sizce bende mi sıkıntı var nasıl davranmm gerekir?
Cevapla