Sevgilimin iki erkekle aynı evde yaşaması yanlış mı?

1.5 senelik bir ilişkim var ve sevgilim farklı bir şehirde üniversite okuyor ama yakın olduğu için ayda 1 2 defa gidebiliyorum orada da kiralar fazla olduğu için de sevgilim 2 kişiyle aynı evde yaşıyor. Okuldan iki arkadaşı. Benim için büyük bir sorun değil aslında ama kime söylesem buna nasıl izin veriyorsun, g@vat mısın falan diyorlar. Yani gerçek o kadar büyük bir sorun mu nerdeyse 4 ay oldu ama şuana kadar hiç problem çıkmadı. Ev arkadaşlarıyla da tanıştım gayet düzgün insanlar.
Sevgilimin iki erkekle aynı evde yaşaması yanlış mı?
Cevapla