Merhaba
Küçüklüğümden beri aileme hep düşkün bir kız evladı olarak yetiştirildim fakat 17 yaşına girdiğimde birine sevdim ve annemden birsey gizlemedigim için ona anlattım aslen afyonluyuz fransada yaşıyoruz ve sevdiğim kişi diyarbakirli olduğu için ailemden görmediğim şiddet duymadığım küfür hakaret kalmadı hatta ve hatta polisleri aradı annem fransada kızım bir ter**rist tarafından beyni yıkanıyor 9 gün beni psikatri servisinde henüz 17 yaşındayken elimi kolumu bağlayıp unutturmaya çalıştılar babam namusuma laf atti sevdigim adama kizim baska erkeklerle gorusuyor bile dediler vsy... oysaki sadece konuşuyorduk evlilik falan yoktu ortada ama maalesef evliliği kurtuluş yolu olarak gördüm onca gördüğüm şiddetten sonra ve ailem açıkçası fransada beni evden dışarı artılar sırf o kürtü sevdim diye devlet okulum beni sığınma evine aldılar yurda... sevdiğim kişiye kavuşmuştum ne yazıkki yuvamız yerle bir edip terk etti fransaya getirmiştim onu ve beni sorunlardan dolayı terk etti boşandık... ve şuanda çok pişman iş işten geçti aradan 9 yıl geçti şuanda 26 yaşındayım 9 yıl boyunca ayaklarımın üzerinde durup kirami arabamı ehliyetimi ihtiyaçlarımı hepsiyle bir başıma baş ettim ve karşıma iyi biri çıktı aslen cezayirli Müslüman ama çok iyi gerçekten ailemden istemeye geldi ailem ona vurdu dövdüler... ve beni bir kez küfürle şiddetle karşıladı ailem yeter dedim ve ikimiz evlendik yani demem o ki iki evliliğim ailemden hep sorun yaptılar kızım oldu 2 yaşında şuanda ve eşimle evliyiz ama ailem yine imalı konuşmalar laf sokmalar ve üzmeler onlar sayesinde hastalık sahibi oldum epilepsiyim bedenim de artık büyük büyük sivilceler stresten çıkıyor moralsizlikten açıkçası ailemden özellikle de annemden babamdan tiksindim 😔 bunları yazarken ağlıyorum çünkü bunları anlatmak bi o kadar zor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadıkların gerçekten çok zor ve duygusal olarak yıpratıcı 😔. Bu tür ailevi baskılar ve zorlanmalar, özellikle ortak değerlerin farklılığından kaynaklanan çatışmalar, ne yazık ki bazı ailelerde yaşanabiliyor. Öncelikle, kendi hayatını inşa etme cesaretini gösterdiğin için çok güçlü bir insan olduğunu bilmelisin 💪.
Ailenden soğuduğunu hissetmen normal, çünkü sana yaşattıkları şeyler çok ağır. Ancak, kendi sınırlarını belirlemek ve onların seni üzmesine izin vermemek de bir o kadar önemli. Kendini nasıl koruyabileceğini ve neleri tolere edebileceğini değerlendirmen gerekiyor. Belki de bir süre uzaklaşmak ve kendi aileni kurmaya daha fazla odaklanmak sana daha iyi gelebilir.
Epilepsi gibi sağlık sorunları da düşünüldüğünde, stres seviyeni azaltacak adımlar atman çok önemli. Eşinle ve küçük kızınla sağlam bir bağ kurarak, kendi mutluluğuna odaklanabilirsin 🧡. Ailenle iletişim konusundaki sınırlarını belirleyerek, ne zaman ve ne şekilde onlarla iletişim kuracağını seçebilirsin.
Kendine biraz zaman ver, çünkü zaman bazen yaraları hafifletebilir. Eminim ki içindeki sevgiyi ve huzuru yeniden bulacaksın 💖. Unutma, duygularını paylaşmaya her zaman hakkın var. Kendine iyi bak!