Ailemden aşırı derecede soğdum nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum artık?

Merhaba

Küçüklüğümden beri aileme hep düşkün bir kız evladı olarak yetiştirildim fakat 17 yaşına girdiğimde birine sevdim ve annemden birsey gizlemedigim için ona anlattım aslen afyonluyuz fransada yaşıyoruz ve sevdiğim kişi diyarbakirli olduğu için ailemden görmediğim şiddet duymadığım küfür hakaret kalmadı hatta ve hatta polisleri aradı annem fransada kızım bir ter**rist tarafından beyni yıkanıyor 9 gün beni psikatri servisinde henüz 17 yaşındayken elimi kolumu bağlayıp unutturmaya çalıştılar babam namusuma laf atti sevdigim adama kizim baska erkeklerle gorusuyor bile dediler vsy... oysaki sadece konuşuyorduk evlilik falan yoktu ortada ama maalesef evliliği kurtuluş yolu olarak gördüm onca gördüğüm şiddetten sonra ve ailem açıkçası fransada beni evden dışarı artılar sırf o kürtü sevdim diye devlet okulum beni sığınma evine aldılar yurda... sevdiğim kişiye kavuşmuştum ne yazıkki yuvamız yerle bir edip terk etti fransaya getirmiştim onu ve beni sorunlardan dolayı terk etti boşandık... ve şuanda çok pişman iş işten geçti aradan 9 yıl geçti şuanda 26 yaşındayım 9 yıl boyunca ayaklarımın üzerinde durup kirami arabamı ehliyetimi ihtiyaçlarımı hepsiyle bir başıma baş ettim ve karşıma iyi biri çıktı aslen cezayirli Müslüman ama çok iyi gerçekten ailemden istemeye geldi ailem ona vurdu dövdüler... ve beni bir kez küfürle şiddetle karşıladı ailem yeter dedim ve ikimiz evlendik yani demem o ki iki evliliğim ailemden hep sorun yaptılar kızım oldu 2 yaşında şuanda ve eşimle evliyiz ama ailem yine imalı konuşmalar laf sokmalar ve üzmeler onlar sayesinde hastalık sahibi oldum epilepsiyim bedenim de artık büyük büyük sivilceler stresten çıkıyor moralsizlikten açıkçası ailemden özellikle de annemden babamdan tiksindim 😔 bunları yazarken ağlıyorum çünkü bunları anlatmak bi o kadar zor...

Ailemden aşırı derecede soğdum nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum artık?
Cevapla