Oturduğumuz bina 5 katlı ev en üst katta alt dairede satılık kimse almadı aylardır kombi 49 da ama ev buz ne yapmam lazım?

Sizce ne yapmalıyım kombi 49 da ama ev hala çok soğukkk
Oturduğumuz bina 5 katlı ev en üst katta alt dairede satılık kimse almadı aylardır kombi 49 da ama ev buz ne yapmam lazım?
Cevapla