Ev çok soğuk havalar soğudu doğal gazı kaçta açıyorsunuz benim ev en üst kat altta oturan da yok buz gibi 🥶?

Çok soğuk ısınmıyor ev altta oturan yok kombi kaçta çalışmalı sizce
Ev çok soğuk havalar soğudu doğal gazı kaçta açıyorsunuz benim ev en üst kat altta oturan da yok buz gibi 🥶?
Cevapla