1 yılgidilir de gelinirde ne var bunda gayet normal ben bekarım mesela evli bayan arkadaşım var kadıncağız kendisi çağırıyor hatta gitmezsem güceniyor noldu abi bir çayımızı içmeye gelmedin gerçi fakiriz ya biz diyor okadar üzülüyorum ki gidiyorum onlarda bana gelirler
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılArkadaşlığınıza göre değişir bazı arkadaşlar arkadaşlarının eşleriyle de gayet iyi arkadaş olabiliyor ama şahsen ben benim arkadaşlarımın eşlerinin yanında geriliyorum rahat olamıyorum. Ama öyle ailecek görüşen bekar arkadaşları olan bir sürü çevremde insan var ne kadın ne erkek bunu garipsemiyor garipseyenler biraz geri kafalı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen ilk evlendiğimde çocukluk arkadaşım çok gelip giderdi evime kalırdı falan, annem çok kızardı bana sokma evine diye, ben iki tarafada güveniyordum yani. Asla olumsuz bir şey yaşamadım ama sonradan arkadaşımla aram başka bir durumdan bozuldu. Hala bekar arkadaşlarım gelip gider.
00 Yorumla
1 yılsiz gidin onlara da değişiklik olur. aynı evin içinde hep aynıaktivitelerden sıkılabilirler, evlerinin havası değişir. asla ayıp bi şey değil bu arada. onlar razı ve siz de razısınız ne var gidilmeyecek? 2024'te yaşadığımız hep aklında olsun
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılgidebilirsiniz bence
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. İyi niyetli olsa da hoş karşılanmaz, açıkçası bende istemem çünkü kimin içinde ne olduğunu bilmiyorsun, gelen aile fertleri içinde böyle maksimum 3günü aşmamalı keyfi gelinmişse çünkü evin enerjisi bozuluyor eşlerin özeli kalmıyor. Sen bunu bizim kültürümüzde ayıplanıyor yadırganıyor sanıyorsun ama Jess Molho bildiğim kadarıyla museviydi onun dadısı eve gelen bekar kadın arkadaşları kabul etmezmiş özellikle de evin erkeği evdeyken hiç ayıp olur üzülür karşıdaki diye düşünmeden apar topar yollarmış. Ve kızarmış olmaz dermiş adam bunu canlı yayında söyledi linkini bulabilseydim paylaşırdım.
30 YorumlaYorumlara baktım da gidilmez diyenlerin kafası iyi mi 😀
Alt tarafı gidip biraz muhabbet edip çay kahve biseyler içecekler sonrasında evine dönecek. Ortada gidilmeyecek bir durum yok.
Siz gidin güzelce arkadaşınızla oturun, tadını çıkarın, güzel güzel evinize dönün
Günlerce kalmayacaksın sonuçta bi kaç saat sadece yani, ayıp olan ne var bunda..
118 Yorumla
Soran1 yılGerçekten şok içerisindeyim 3 kız 2 erkektik ayrı ayrı yemek yedik kız kız biraz muhabbet ettik gün sonuna doğruda uno oynadık hepimiz gayet eğlenceliydi yorumlar beni şoka uğrattı
- 1 yıl
İyide annen neden öyle bakıyor o zman? Bir bildiği var degilmi görmüş birşeyler birilerinin ( erkek tayfasinin zihniyetini biliyor ) sen hicmi bilmiyordun kardeşim cahilmjsin mesela neler yaşanıyor. . hicmi duymuyordun erkellerin kimlere göz diktigine bak.
- 1 yıl
@Papatyaadası nr alakası var
Gündüz gözüyle arkadaşına gitmiş ve yalnız da değil. Nasıl böyle dusunebiliyorsunuz aklım almıyor doğrusu - 1 yıl
Cunki sen kadın değilsin ne bok erkekler var bilmiyorsun. . birşeyleri anlatıyordu burdaki kadınlar bir bildikleri var Annesinin sözünü dinlemeli. Daha fazla söze gerek yok.
- 1 yıl
@Papatyaadası siz iyi misiniz yahuu.. yatmaya giymiyor, alt tarafı bi çay kahve bir iki saat bisey. Kocası evde olsa nolcak olmasa nolcak. Geçecekler bir odaya oturacaklar. Erkek diye kalkıp gelip karısının yanında taciz edecek hali yok. O zaman kimse kimseye gitmesin. Ne saçma
- 1 yıl
herkes sizin gibi değil çoğu kadın bundan rahatsız olur bekar kız bundan anlamadığı için annesi uyarıyor neyse gitsin zaten ilerde o çok sevdiği kız arkadaşı bundan rahatsız duygdugunda uzaklaştırır onu.
Soran1 yılÇok üzülüyorum bu kafaya kalktı ki bana yan gözle bakıcak olsa ben oraya tekrar gidicek kadar karaktersiz miyim her şey karakter erkek kadın ayırımı değil
Soran1 yılHayır yani eşine de güvenmiyorsa neden evlendi
- 1 yıl
Eşler birbirine güvenerek yaşamaz sadece aldatma konusuna bak aralarindaki. yaşamaz anneni dinle ve otur evinde. Bir bildiği var bu insanların.
- 1 yıl
Ben kızımı yollamiyorum aplacim babasida abileride izin vermez. evli insanların evine bekar kız girmez.
- 1 yıl
Bu arada ben bir dinede mensup değilim ama sizler muslumnsiniz tahminimce. bu konuda daha dikkatli dininiz. Ama neyse.
- 1 yıl
@Papatyaadası konu ne diye din oldu anlamadım ama müslümanlarda eş dost ziyareti herzaman övülmüştür. Kaldı ki bu kız, arkadaşının kocasıyla görüşmeye gitmiyor ki 😀
Neyse evet neyse..
Soran1 yılNe alaka arkadaşım ve kocası Müslüman değil bende dindar değilim sonuç medeni insanlar gibi vakit geçirdik allahım ne yaşıyor bu insanlar ülkeye format şart
- 1 yıl
İyide annen bundan hoşlanmıyor sen buna rağmen gideceksen git otur.
Soran1 yılBirey olduğunuzu unutuyorsunuz ne güzel
1 yılYanlış anlamayın sizin için demiyorum ama benim de edindiğim tecrübe ile anneniz yanılmıyorsam olabilir. Yani herseyin en doğrusunu anneler bilir. Benimde evime değil arkadaş, teyzemin kızı yeni ev ziyaretine gelmişti. Geliş o geliş. Siz ve arkadaşınız iyi niyetli olabilirsiniz ama başkaları nasıl düşünür bilemezsiniz. Tabi kendiniz için ne yapmanız gerektiğini siz daha iyi bilirsiniz. Naçizane annenizin sözüne guvenmenizi tavsiye ederim
23 Yorumla- 1 yıl
Geldi noldu sonra
- 1 yıl
Beni ilaçla uyutup yan odada birlikte olmuşlar. Sonra da aylarca ilişkileri devam etmiş
- 1 yıl
Anladım
1 yılKonu genelde aldatılma riskleri ve mahremiyet etrafında dönmüş. Ama önemli bir diğer konu da adamın evinde rahat rahat takılma hakkını elinden almanız.
Adam eve gelecek ayaklarını uzatıp pijamayla rahat rahat çay tv keyfi yapacak mesela, hoop hanımın arkadaşları gelmiş, amaaaan iş mi şimdi? Yani 3 kadın sohbet edecek evde, o adam ne yapacak yanlarında?
Kadın kadına sohbet edecekseniz, adamın evde olmadığı saatleri seçmeniz gerekli.
01 Yorumla
Soran1 yılOnların bizi çağırması dışında sorun yok abi istemese zaten bize gel demezdi hani dışarda patene gidecektik gitmeyelim size kek yapayım dedi ne alaka yani
Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı. Yav benim arkadaşım 3 çocuk annesi bazen gittiym oluyo ama eşinin iş saatlerni seçyrm ki rahat olak ama denk gelende de eşi yalnız bırakyo her hangi bir sorun yaşamyrz ayıp falan deyil önemli olan kaç yıllık arkadaş ve ne derecede samimisiniz
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBen benimkine gitmezdim cunku enisteyle cok kavga ediyoz zaten o beni eve almazdi dbdndn ben diyom arkadasimi caldin rahat birak diye o diyir karimla cok girusuyon o evli arkadaslardan once es gelir diye habire kavga ediyoz somr aben enisteye sövüyorum ben sovdukce o bana daha cok pislik yapıyor arkadasim zavallım aramizda kaldi biri bebekligi bile birlikte gectigi dostu digeri ise asik oldigu adam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSen iyi niyetli olabilirsin. ama genelde erkekler ilk karıların arkadaşlarına sulanirlar. Komşularina , eski sevgililerine iş arkadaslarina akraba kızlarına. Misal şöyle anlatayım. Erkekler konu olunca annen ne yapmani istoyorsa onu dinle cunki hoc ummadığın kişiler sadece seni delik olarak görür. Kusura bakma evli bir kadının evine bekar olarak girilmez cunki erkeklerin cougunun niyeti bozuk. Sağlamı yok
00 Yorumladur tahmin edeyim namazinda niyazinda muhafazakar bi aile kizi ile karsi karsiyayiz.
nerede ucu sonu belden asagiya dokunan dusunceler var hepsi sizden cikiyo. zihniyetinizi sevsinler sizin e mi.02 Yorumla
Soran1 yılBen muhafazakar değilim seküler de değilim arada kalmış o insanım düşüncemde sapıklık değil
Gizli Üye(30-35)1 yılBu soru kamera şakası falan mı? Birine misafirliğe gitmekle bekarlığının ne ilgisi var? Kafayı mı yedin acaba? Ciddi ciddi bi de bunu soru olarak sormuş ya siz ne yiyip içiyosunuz kafa bu hale geliyo anlamadım ki.
33 Yorumla
Soran1 yılYorumlara bakarsam şaka mı değil mi anlarsın
Soran1 yılMisafirliğe gitmekle bekarlığın bi ilgisi yok zaten ama yorumlarda gidilmez diyen gidilerden daha çok biraz toplumu görmeyi denesen az çok anlarsın diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılyazmak için yazıyorlar sorsana bi hangisi arkadaşına evli olduğu için gitmemiş? komik cidden
Aile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı. Valla kocası varken kesinlikle gitmeyin. Kocası yokken gidin. Birkaç gün önce buna benzer bir olaya şahit oldum. 15 senelik iki yakın arkadaştan evli olanın yaptığı kıskançlığın yasıması yüzünden arkadaşlıkları komple bitti.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Arkadaşınızdan güzelseniz enişteye karşı çok ayıp olur, aklı karışır karısından soğur.
Çirkinseniz göğsünüzü, gere, gere gidin, bir şey olmaz 😅
114 Yorumla
Soran1 yılİğrençsin
Soran1 yılGerçeklerin bu olduğunu düşündüren yobaz toplumda yaşıyor oluşundur
Soran1 yılYurtdışında büyüdüm ocakta da Fransa’ya gidiyorum Türkiye’deki toplum ahlağı çöküktür ister kabul et ister etme
Soran1 yılSordun büyüdüğüm semtler seninkinden iyidir bilmem ne şimdi niye dalgaya alıyorsun ki iyiyse söyle işte
Soran1 yılTürkiyeyide biliyorum 40 şehirine gittim 2 ülkede yaşadım 15 te ülke gezdim gayette gören biri olarak ülkenin toplum ahlağı çökük
Soran1 yılHava atmakla alakası yok ülke ülke gezsen bu düşincede biri olmazsın çok komik oluyorsun atıp tutunca
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bu ne saçma bir düşünce. Evlilerin evine sadece evliler mi misafirliğe gidiyor? Gidilir tabi ne var bunda? Bu insanlar herkese sapık gözüyle bakmayı ne zaman bırakacaklar acaba!
01 Yorumla
Soran1 yılİnan bilmiyorum şok oldum
Süreyi çok uzun tutmamakla birlikte gidebilirsiniz. Bir sonraki ziyaretinizi de eşi olmadığı zaman gerçekleştirirsiniz. Ayıplanacak bir durum yok, iki tarafta bu ziyaretten olumsuzluk görmemiş ise ve rahatsızlık duymamışsa kimseyi ilgilendirmez.
00 YorumlaGidilir neden gidilmez benim arkadaşım evli gidiyorum kocası evde olmuyor olsa da odaya giriyor tüm gün beraberiz. Ki ben gittiğim için bana güveniyor evime gelmesine izin veriyor. her şey karşılıklı yani gitmek için illa koca mı olacak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 1 yılAy gidilir neden gidilmesin. Bekarken evli arkadaşlarımın evine de gittim kaldım da. Ben 3 aylık evliyim, haftaya arkadaşım kalmaya gelecek. Art niyete gerek yok yorumları okumadım ama tahmin ediyorum az çok
00 Yorumla
1 yılErkeğin erkek kankaları eve gelse misâlen, tek kadın olarak eşi rahatsız olabilir yine o kafa. Onlar davet ediyorlarsa bile nezaketen olabilir. Gidilmesi mümkün ama en azından çok uzun kalmamak en iyisi, sizin inceliğiniz olur.
00 Yorumla
1 yılRahatsızlık duyuyorsa herhangi bir taraf evde erkeğin olmadığı bir zamanda gidebilirsiniz herkesin düşünce yapısı farklıdır arkadaşınız ve eşi nasıl düşünüyor o da önemli
012 Yorumla
Soran1 yılOnlar hiç rahatsız olmuyorlar
- 1 yıl
Erkeğin rahatsız olmaması beni rahatsız etti siz gelince ortamdan selam verip hoş geldiniz diyip tüymesi lazım.
Soran1 yılHangi devirdeyim eşine güvenmiyorsan eşini arkadaşına güvenmiyorsan arkadaşını değiştirirsin ne bu kısıtlama
- 1 yıl
Eşi önceden sizle tanışmıyorsa dediğimi yapmalı normalde racon budur önceden tanışıyorsa zaten arkadaşsınızdır kalır sizinle
Soran1 yılTanışmıyorsan tanışırsın dediğim gibi güvenmediğin insanlarla ömür geçme
- 1 yıl
Selam verirsin merhabalaşırsın gidersin erkeğin kadınların içinde işi yok bunun kısıtlama ile alakası yok kadınların muhabbeti farklıdır aynı erkeklerin muhabbetinin farklı olması gibi
- 1 yıl
Ben görüşünğze de saygı duyuyorum bu arada aekadaşlarınızz ve siz bu durumda sorun görmüyorsanız problem yok demektir
Soran1 yılKadınlarla erkeklerin muhabbeti farklı olur ama ortak muhabbette olabilir mesela uno oynadık hep birlikte gayette eğlenceliydi
- 1 yıl
Dediğim gibi siz sorun görmüyorsanız problem yok demektir dert etmeyin o yüzden ortada problem yok çünkü
Soran1 yılBu sorunun bu kadar tutulacağını da bilmiyordum
- 1 yıl
Böyle olayları sever toplumumuz ondandır
Soran1 yılÇünkü sapıklar
1 yılAnnen haklı şimdi size iftira atılabilir yok bilmem kocama baktınız bu dünyada her şey oluyor canim gitme buluşacaksaniz dışarda bulusun
11 Yorumla
Soran1 yılAtsınlar toplumdan dışlanma gibi bi korkum yok açıkçası enfazla iletişimimiz kopar
Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Geçenlerde eski kadin arkadaşım aradı beni akşma saatlerinde kocasiyla oturmaya geleceklermiş, kabul etmedim. Tek gel dedim. Ne konuşucam onun kocasıyla.
10 YorumlaKocası evde olmasın, söylesin çıksın kocası da erkeklerle buluşsun. Ayıp değil de saçma olur kocası varken gitmeniz. Ben olsam kocamı kıskanırım ksjdjfkfks
00 Yorumla
1 yılGidilir gayet bazı kişiler şakamı nası cevap vermişler şaka gibi sanki zorla gidiyorsunuz arkdaşım beni davet etse bi arkdaşımla ikimiz giderdik sanki onun kocasınamı muahbbete gidiyoruz kız için gidicez heralde benim annemin arkadaşı bize geldiğinde babam başka odada oturur rahatsız olmasınlar diye çok normal bişey bu sacma yorum yapanlar herkesi kendiniz sanmayın
00 Yorumla
1 yılNeden gitmeyesin ki hem o davet etmiş zaten buna ayıp diyenler otursunlar kendi zihniyetlerini ayıplasınlar cidden insanın fikri neyse zikri de o ne kadar iğrençler
00 Yorumla
1 yılArkadaşızsınız. Niye herşeyde art niyet aranıyor ki
Arkadaşın samimiyese ve siz iki bekar enişteyle saygılı bir ilişkiniz varsa neden olmasın gidilir ayıp değil.00 Yorumla
1 yılŞahsen hoş olmaz, evde eşi var iken misafire gitmek bana göre ayıp geliyor, size öyle gelmiyor ise saygı duyuyorum.
04 Yorumla
Soran1 yılKendileri çağırıyor
- 1 yıl
- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılKocası evdeyse gitme değilse git çünkü kadın seni kocasından kiskanabilir veya adam sana göz koyabilir
08 Yorumla
Soran1 yılİğrenç bir düşünce
- 1 yıl
Esra Erol'da neler duyuyoruz
Soran1 yılEeee duyuyorsun diye yaşayacak mısın bu nasıl kafa
- 1 yıl
Akıl derki önlem al sen kendinden eminsin ya karşı taraf
Soran1 yılNasıl yani karşı taraf öyle biriyse daha gitmem sonuçta kendimden eminim ya arkadaşlığın temeli güvendir
- 1 yıl
Işte onu diyorum sen erkekten emin olamazsin ya sana kafayı takarsa çünkü bu toplumda erkekler red edilmeyi sevmezler. Mesela geldi sana açıldı sen red ettin sonra sana kafayı taktı rahatsız etti sen onun eşine dediğin zaman adam der senin bu arkadaşın bana aşık oldu der ve kız sana mi yoksa kocasına mi inanacak
Soran1 yılÇok film izliyorsunuz allahım yarabbim 😂
Soran1 yılİstediğine inansın kardeşim insanları kendimize inandırmak için mi yaşıyoruz
Yorumlara şok oldum siz ruh hastasımısınız? Kız kendisi çağırmış , güvenmese çağırmaz evine almaz. 2. Si sizin g*tu b*klu kocanızı kim napsın üçüncüsü o kadar rahatsız olsa kocasını niryere gönderirdi evde kız kıza otururdunuz
11 Yorumla
Soran1 yılKdkdkdkdmdkdk yorumlar taş devrinden kalma insan olmakla tanışmamışlar
Gizli Üye(18-24)1 yılArkadaşın geniş ve eşşek saf biri davet etmiş sende mi akılsızsın anlamadım insan dabiraz cekinxe olur ne işin var kocası evdeyken rahatça tuvakete gitcekmisin rahatça yiyip iççekmisin ne rahat gevşek insanlarsınız. Cidden evine bekar arkadaşlarını yatıya alan kadında da grammmm akıl yok.
23 Yorumla
Soran1 yılÖzür olmayışınıza çok üzüldüm çünkü yemek yedik sohbet ettik oyun oynayıp dağıldık siz ise hiçbir zaman tadamayacqksınız medeni olmayı
Cevap sahibi1 yılKes lan sürt ük medeni olmak erkekli kızlı ortamlarda sürtmek mi olıyor hadi naş
Soran1 yılHayatımda hiçbir erkeği öpmedim bile zihniyetin iğrenç ötesi sizde patlatır patlatır diktirirsiniz amacınız ve zihniyetiniz bu
1 yılAşırı normal yani ne alaka bunun tersi yorum yazanlar sanırım çok fazla p*rno izlemiş hayat bir P*rnHub filmi değildir
13 Yorumla- 1 yıl
Yani yakın dostsun sorun yok
- 1 yıl
Aksini yazanlardan uzak dur demekki akıllarında öyle fanteziler var
- 1 yıl
Herkesin aklına direk aldatma olayları gelmesin ya bu ne çöp bir zihniyet
1 yılBu konuda kararsızım insanına göre değişir her bekar arkadaşım ziyarete gelemez aynı zamanda her evli arkadaşımı bekar olarak ziyarete gitmem
10 YorumlaGidilebilir ama erkeğin evde olmaması daha iyi olur rahatlık açısından en çok, gerekirse bi merhaba-merhaba çıkıp gitmeli erkek.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı. Ülkece ahlaksızlığın dibine vurmuşuz. Kimse kimseye sulanmaz. Git, bişey olmaz. N olabilir ki?
00 Yorumla
1 yılGidilebilir ama ben yanımda promosyonumu götürürüm. Sonra saçma sapan ithamlarda bulunulursa şahit olsun diyə.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılArkadaşın değil mi git tabi. Art niyetliler ve kötü düşünceleri olanlar da kendi tiksinçliğinde boğulsun.
00 Yorumla
1 yılEvli Kız arkadaşının yanına ya gündüz kocası yokken gideceksiniz ya da evlenip Ondan sonra eşinizle beraber gideceksiniz normali bu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı.
1 yılGidilebilir tabiki neden gidilmesin eşi siz rahat edin diye evde bulunmayacaktır belki de.. Ortak arkadaşsanız zaten sorun olmaz
00 Yorumla
1 yılSadece misafirlikse sorun yok, sizin durumunuzda erkeğin bir yerlere gitmesi daha iyi olur rahatlık açısından.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBu yorumlar ne boyle ya. Yan gozle bakacak olan adam zaten bugun bakmazsa yarin baskalarina bakar yani bu kizlarin gidip gitmemesi onemli degil. Zaten habersiz gidicem demiyo kendisi cagirdi diyo. Habersiz olsa tamam evli olsun olmasin insanlarin evine habersiz gidilmez ama zaten ev sahibi cagirmis neden sorun olsun ya.
02 Yorumla
Soran1 yılKafayı yemişler ek olarak öyle biri ise kocası zaten boşanırlar aklı yerindeyse
Cevap sahibi1 yılKesinlikle oyle.
- Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.
1 yılCağnım ülkemin geldiği durum yorumlardan belli.
Allah akıl fikir versin.01 Yorumla
Soran1 yılValla ya o kadar sapıklar ki
- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılNe alaka ya niye ayıp olsun gidip kocasını mı ayartacaksınız sanki. O rahatsız olursa kız kıza takılın diyerek dışarı çıkabilir
00 Yorumla Gidilir bence. Evlenen insanlar arkadaşlıklarını bozmak zorunda kalır aksi halde. Herkes evli olmak da zorunda değil
00 YorumlaGidilir ne var yani arkadaşın sonuçta, kocasıyla konuşmaya gitmiyorsun.
05 Yorumla
Soran1 yılGittik erkekler salonda oturdu biz kızlar mutfakta yedik sohbet ettik sonrasında salona geçtik oyun oynadık hep birlikte uno falan en son eve dağıldık
Soran1 yılNerelere çektiler ya
- 1 yıl
Cidden kafayı yemişler :D En yakın arkadaşın, sırf evlendi diye kendi evine arkadaşlarını çağırabilecek kadar özgür değilse, o evlilik değil bizzat kısıtlamadır. Hayır yani arkadaş çevresine göre değişen bir durum, kalkıp da güvensiz birilerini getirmemiş de. Neymiş, kocası var diye ayıpmış. En yakın arkadaşım dediğin insandan şüphe duyacaksan arkadaş olmazsın, bu yorumlardakiler hem şüphe duyarak, hem de nasıl arkadaş kalabiliyorlar aklım almıyor. Ortada basbayağı çelişki var. Masada oynanan unoyu da bambaşka noktalara çekecek zihniyet.
Soran1 yılNormal arkadaşlığı bilmiyorlar akılları fikirleri bi tarafında
Neden ayip olsun adamin karisida orada sonucta
01 Yorumla
Soran1 yılEe tabi tek kız olarakta gitmiyorum
gidilir ama usulen arkadasinin kocasinin evden gitmesi lazim zaten siz rahat edin diye
01 Yorumla
Soran1 yılEe tabi bunu gidince görücez
1 yılKocası evde yoksa gidilir niye gidilmesin ama kocası evde durursa ever ayıp
06 Yorumla
Soran1 yılSebep zaten kadın çağırdı normalde dışarıda buluşacaktık kek yaptım dedi
- 1 yıl
Tamam işte kardeşim siz gidince kocasını gönderecekse gidin yok o da evde olacaksa genel olarak ayıplar millet. Ama benim çevremde böyle durumda erkekler durmaz evde yani
Soran1 yılMillete göre mi yaşıyoruz toplum zihniyetinde herkes birbirini ziktiği için normal böyle düşünülmesi
- 1 yıl
İşte anlatmak istediğim bu şu devirde düşünce bu yapacak bişi yok tabiki hayat sizin karar sizin kimse larışmaz
Soran1 yılBu düşünceyle hayatı birbirinize zehir etmeye devam edin kimse özgür bireymiş gibi hissetmiyor toplum yozlaşması sağolsun insanların normal ilişkileri olabileceğini kimse düşünmüyor
- 1 yıl
Haklısın
- Aile & Toplum konusunda 749 cevap paylaştı.
1 yılAnneler işte... Aklına gelmeyecek bir nedenle her şeye ayıp derler...
11 Yorumla- 1 yıl
Evet aynen öyle ➕➕➕
Gidilir ama eşi evde olmadığında daha iyi olur hem siz daha rahat vakit geçirirsiniz birlikte
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNiye gidilmesin ya bekarlar ölsün mü ne saçma şeyler evlendikten sonra artık bekar arkadaşlarıyla görüşmeyen tiplemelerde var islah olsunlar kendileri
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBunu düşünen kadın erkeğine güvenmiyordur net!
1 yılEğer arkadaşın davet ediyorsa elbette gidebilirsin. Bunda ne var ki
00 YorumlaKanka içeri gireni skp yemiyorlarsa bir şey olmaz gidebilirsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı.
1 yılGidilir ya ne olacak? Tek başına da gitmiyorsun hem.
00 Yorumla
1 yılArkadaşınızın kocasını ayartmayı düşünmüyorsanız bence pek de ayıp sayılmaz.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılNe kadar saçma bir görüş. Üstelik eşinin sizle ne işi olabilir
00 Yorumla Annen 1970 modelse evet. Siz gidin, mutlu olur.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılYoksa yoktur napalım figüran mı tutalım kocam diye 😂
00 Yorumla
1 yılNe alakası var 🙄
Gidin kız kıza yalnız kalın konuşun sohbet edin gelin bu kadar basit 😂02 Yorumla- 1 yıl
Ben butterfly_c61 isteğimi kabul et mesaj at
- 1 yıl
Beni hatırladın mı
1 yılYeri musait ise ve onlar anlayışlı ise sıkıntı değil. Ama diğer turlu olmaz.
Anne nin dediği onların özel hayatı girmiş oluyorsunuz. Onların özgürlüğünü kısıtlanmış olur. Ama evli ya da bekar fark etmez on anlamda00 Yorumla
1 yılBekarlar evlilerle takılmasın.😄
Şaka bir yana bayanların dışarıda bir yerde kalması güvenilir olmadığı düşünüldüğü için genelde bayanlar arkadaşlarının evinde erkeklerse dışarda bir yerde konaklatılır.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGidilir aslında ama artık o bile yanlış geliyor insanlara çünkü çevremizde o kadar aldatmalar çoğaldı ki.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTabiki gidilir en kötü erkeğin karakteri ortaya çıkar
00 Yorumla- Devamını Gör (87)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer