Evlendiğinizde, eşiniz hemcinsi olan arkadaşları ile birkaç günlük bir gezi veya etkinliğe katılabilir mi?

Şubat ayında katıldığım 3 günlük bir etkinlik sırasında; yan standa geçen (daha önceden kısa şekilde tanıştığımız) kadınla olan sohbetimiz sırasında eşi, çocuğu ve evliliğine dair bol bol konuşma fırsatımız oldu.

Sohbetlerimizin arasında kendisinin zaman zaman kız arkadaşları ile günübirlik veya birkaç günlük tatile gittiğini, aynı zamanda eşinin de iş arkadaşları ve yakın dostları ile aynısı yaptığını ve bunun normal bir şey olduğunu söylemişti.

Maalesef, bizim toplumumuzda Siyam İkizleri gibi sürekli birlikte gezmeyi, zaman geçirmeyi, yan yana olmayı isteyen bir anlayış hakim. Hatta ve hatta, eşlerin arkadaşları ile birkaç günlük geziye gitmelerini bile "GENİŞLİK" olarak adlandıranlar var.

Peki, senin için durum nedir KS can?

Sence evlendikten sonra eşin, hemcinsleri ile günübirlik veya birkaç günlük bir tatil ya da etkinliğe gidebilir mi?

Bu konuda katı bakış açılarına mı sahipsin? Yoksa, bunun gayet "normal ve olması gereken" bir şey olduğuna mı inanıyorsun?

Evlendiğinizde, eşiniz hemcinsi olan arkadaşları ile birkaç günlük bir gezi veya etkinliğe katılabilir mi?
Cevapla