Sitede görüş paylaşırken karşınızdakinin de insan oldugunu unutmuyorsunuz degil mi?

iyi geceler. bazi sorular, gorusler goruyorum ozellikle nasılım sorularinin altinda, dürüst olmak adı altinda acımasız olmaya gerek var mi sizce? en buyuk korkum birine söylediğim bir lafla onun kalbinde, karakterinde yaralar acmak, bir konuda güvensizlik yasamasına ve hayati boyunca o anı unutmamasına sebep olmaktir. kucuk yasta boyle bir an yasamıstım, senelerce en büyük takıntımın sebebinin o an oldugunu fark etmeden yasadım mesela, fark ettiğimde bosu bosuna gecen senelerime uzulmekten baska sey gelmedi elimden. size karsi silah tutana cicek tutun demiyorum elbette ama birileri size silah tuttu diye elinizdeki cicekleri atıp herkese karsı silaha sarilmak zorunda degilsiniz. kibar olmayi elden birakmayalim. bir de iletisim kuralım mümkünse, birine durduk yere sogukluk hissedebilirsiniz, ama karsinizdaki insanin merak duygusunu gormezden gelip onu cıkmazda birakmak yerine "su sebepten ötürü..." demek daha iyidir, yetiskin olmak bunu gerektirir. tesekkurler.
Sitede görüş paylaşırken karşınızdakinin de insan oldugunu unutmuyorsunuz degil mi?
Güncellemeler
1 yıl
guncel
Sitede görüş paylaşırken karşınızdakinin de insan oldugunu unutmuyorsunuz degil mi?
Cevapla