KS hakkı genel olarak nasıl bir düşğnce tarzına sahip çoğunluk ne düşünüyor merak ediyorum?
İnsanlığı (insanlığı benim için önemlidir)
İnancı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsan görünmek kolay.
Fakat olmak.
İnsanlığı tâbi ki de inancından bana ne
Cevap
12Cevap
İnsanlığı önemli tabi ki de.. inancı beni ilgilendirmez
Güzel anlamlı bir soru olmuş. Hayatıma alacağım insanda ikisi de önemli benim için. İnançsız bir insanla olmayı tercih etmem.
insanlığı
inanca karışmak yorum yapmak topluma düşmez
İnancından bana ne! İster leblebiye tapar ister kanguru'ya. Bana insanlığı lazım
Ppdeki kız güzelmiş beeee
İnsanlığı ilk temel etken
Deist/ataist/budist ne olursa olsun umurumda değil. Tuvalet kağıdına bile tapabilir :) İnsani yönleri önwmli olan.
Aslında bu soru değişkenli, bana göre inanç
Çünkü müslüman gibi bir dine inanıyorsa zaten insanlığı yavaş yavaş oturur. İnsanlığı oturmayan kişi sadece dini kullanır.
insan olmayanın inancı olur mu ki?
ikiside onemli birinden biri olmasa olmaz
İnsanlık
İkiside
insanlık tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?