Güzelce cevaplayabilir misiniz insanlık namına?

2023 5 aralıkta teyzem ile eniştem benden şikayetçi oldular, çünkü ben fake hesap açıp o zamanki sevgilime yazmıştım onların üstüne atmıştım onlarda ss’lerle karakola gidip benden şikayetçi oldular iftira atıyor diye telefonlar alındı incelenmeye o gün bu gündür bir daha hiç bir şekilde haber gelmedi, şu an teyzemlerle barıştık teyzem 1 avukatı olduğunu iddia ediyor benim bir avukatım bile yok dava olduğunu avukatlarının bişeye itiraz ettiği için ertelendiğini benim %100 suçlu olup içeri gireceğimi iddia ediyor, sizce doğru mu, ne ceza alırım, içeri girer miyim? Napmalıyım?
Güzelce cevaplayabilir misiniz insanlık namına?
Cevapla