Etkileşimde bulunduğunuz her bir bireye sadece insan olduğu için değer veriyor musunuz?

Etkileşimde bulunduğunuz her bir bireye sadece insan olduğu için değer veriyor musunuz?

Yolda yürürken yanından geçtiğimiz insanların, metroda karşılaştığımız insanların, okulda, işte, herhangi bir yerde, ortak alanda bulunduğumuz her insanın bambaşka hayatları olabilir. Üzüntüleri, kaygıları, sıkıntıları birçok zorlukları olabilir. Dışarıdan çok mutlu gözüküp ciddi bir travma yaşıyor olabilir. Bazı kişilerin savunma mekanizması her acıya rağmen gülümsemek bile olabilir. Bu yüzden karşılaştığımız her bir insana çok nazik davranmalıyız. Kimsenin hayatında nelerle mücadele ettiğini bilemeyiz.

Birbirinizin hayatını zorlaştırmak yerine kolaylıştırmayı amaç olarak edinebilirsiniz 🌹🌹

Etkileşimde bulunduğunuz her bir bireye sadece insan olduğu için değer veriyor musunuz?
Cevapla