Şöyle karşısındakine sırf insan olduğu için değer veren biri hiç var olmadı mı?

Var olmadı. Herkes samimiyet adı altında beklentiler sürüsüyle eliyo karşındakini. Geçen bir kız "beni karşılıksız seven, her zaman yanımda olacak birini isterdim" diye mesaj attı. Ben de samimi bi' şekilde, insanların hep bir beklentisi olduğunu söyledim ve bana hak da verdi. Ama bi iki mesaj sonra görüldü bıraktı ve gitti. Eğer öyle düşünüyorsa, aradığı hiç kimseninkinden farklı veya masum bir şey değildi. Cinsellik isteyen ve "abaza" olarak nitelendirilen erkekler ne denli çıkarcı ve samimiyetsizse, istediği ilgiyi (veya her ne s*k*mse) alamadığı vakit görüldü atan kızlar da o denli çıkarcı. Bunu kabul etmeyip hayal dünyasında yaşayanlar beni deli ediyor. S*kt*ğimin dünyasında herkes beklenti içinde yüzüyor, herkesin kendine biçtiği bi bedel var. Karşılamazsan sana s*kt*ri çeker ya da görmezden gelirler. Herkes nasıl da kendi arzularını masumiyet adı altında satıp milletin isteklerini samimiyetten uzak çıkarcılık olarak görüyor... Erkek-kadın, herkesten o denli çok midem bulanıyor ki artık...

Şöyle karşısındakine sırf insan olduğu için değer veren biri hiç var olmadı mı?
Cevapla