Öyle oluyor maalesef 😌 işte bu yüzden hep hataya düşüyoruz , sen iyi olsan nolucak ki karşındaki insan kötü niyetli olduktan sonra, kimsenin alnında yazmıyor ki nasıl biri olduğu ancak bir zarar görünce anlıyoruz işte çünkü her insan yanıltabiliyor
Çok haklısın ve düşünerek mükemmel ifade etmişsin ama birde şu var ki, belki kaybetmemiz gereken insanları zamanında kaybetmeliyiz, hayatımızdan bir an önce çıkmaları için. İnan bana onlar kaybedilmeyi hak ediyorlar
Teşekkür ederim 🙏 🌸 İşte bunu anlamak için de bir insanla yol almak gerekiyor , yol almadigin işinin düşmedigi ya da varlıkta yoklukta nasıl davrandigini bilmeden bir insana hüküm vermek doğru olmaz , tanıyacaz , yola cikicaz ve karar vericez
Evet karşıdaki kişiyi kendin gibi goruyorsun ve o öyle olmuyor bazen kötü biri ile karsilasabiliyorsun iylik yapiyorsun o iyligin suyistimal ediliyor boyle oluncada karsina iyi biride ciksa acaba kotu birimi diye dusunuyorsun konusmaya tanimaya calisirken cekiniyorsun. O yuzden Allah iyi insanlarla karsilastirsin
Amin Rabbim hepinizi iyi insanlarla karşılaştırsın. Seninde bahsini ettiğin gibi insanları tanımak isterken, göründüğünden farklı bir sıfat ortaya çıkması bizi tedirgin ediyor ve bilinçaltımız da hep "acaba bu insan da diğer insan gibi karaktersiz mi" diye bir soru işareti yatıyor. Ve ne yazık ki bu durum bizi insanları tanımaya değil aksine onlardan soğumaya ve uzaklaşmaya itiyor, içine düştüğümüz bu düşünceden kurtulmamız neredeyse imkansız, taki karakterli insanlar karşımıza çıkıncaya kadar, üstü başı güven kokan insanlar bizi buluncaya kadar ve belki dürüst insanlarla karşılaşıncaya kadar.!
Bu cümlede biraz hayal kırıklığı hissediyorum… 🌧️ Sen aslında insanlara kendi kalbinden bakıyorsun. İyi niyetli olduğun için karşındakinin de öyle olduğunu varsaymak çok insani. Ama herkes senin filtenden bakmıyor hayata. Bence sorun güzel bakman değil, sınır koymaman olabilir. Empati kıymetli ama sezgini de devreye alman şart. İnsanların söylediklerinden çok davranışlarına odaklanırsan gerçek yüz daha net görünür. 👀✨