Salona ilk girişiniz nasıl olmalı.. Nasıl bir giriş yapmalısınız ki akıllarda kalmalı..
Lütfen linki izleyiniz.. 😅
Salona ilk girişiniz nasıl olmalı.. Nasıl bir giriş yapmalısınız ki akıllarda kalmalı..
Lütfen linki izleyiniz.. 😅
Yıllar önce misafirlere gül atarak girmiştik. Hatta ben kazara gülü sahneden geçme gefletinde bulunan bir misafirin gözüne vurdum. 🤣
Şimdi olsa düğün yapmam kesinlikle. Giriş zahmeti de olmaz hem 🤣
😅😅
Ahahaha linkteki video çok iyiymiş. Gelin veya her ikisi de SmackDown ile ilgili gibi duruyor.
Ben düğünüme giriş yapmayı düşünmüyorum jdjdj
Çünkü eskiden beri süregelen bir adet ve gelenek tamam ama şu anda çok da bir esprisi kalmadı bana göre. Düğünler aralarında sevgi, saygı, bağlılık olan kişilerin bir arada eğlenmesi ve kutlamasıydı.
Şu anda sadece maddi bir getiri ve şov amaçlı yapılmaya başlandı. O yüzden eğer benzer şekilde düşünen birisi de olursa giriş yapmayacağım jdjsj
İnsanlar eğlensin diye bir dünya para harcanıyor.. Düğün gereksiz masraf bence de..
Cevap
17Cevap
düğün yapmayı düşünmüyorum
Haha videodaki gibi olmaz ondan eminim😂 bence el ele tutuşup davetlilere el sallayarak girerdik
Dimi ama evlilik başlamadan bitmiş.. 😅
Düğüne değilde Tekvando kursuna yazılmışlsr gibi o neydi gııı öyle 😂
Bende gözlerime inanamadım.. Biraz da sizi şoke edeyim dedim.. 😂 Yazık ama damada hayatının hatasını yapmış sanki.. 😂
Valla yaa bu ne böyle hiç bir kadına yakışmiycak hareketller
Aynen öyle valla..
Haha 😂 boş ver buzluk değil bu işler
Evlilik, düğün yapmam ben. Sevgili de istemem yalnızlığımla çok mutluyum. Ama olacak olsaydı kumsal düğünü okyanusun kıyısında güzel olurdu evet 😃✌️
Yalnızlık güzeldir.. 😊
Aynen 💗
💓
Açıkçası ben düğün yapmak istemiyorum, sadece kır düğünü olsun bitsin derim. Dostlar bizi düğünde görsün de, bilmem ne de, benlik şeyler değil valla.
Düğün çok zahmetli zaten.. O kadar insan oynayıp eğlenecek diye bir dünya para harcanıyor..
😄😄
Eşime kalsa bomba gibi girecektik de normal girdik geçti 😅
😅😅
Düğün düşünmüyorum olursa da normal yürüyerek gider yerime otururum 😃
😅😅
Yeniden imkansız, eskiden sorsalardı tabutla demek daha cazipti. 😂
Allah iyiliğini versin.. 🤣🤣
Amin, cümlemizin 😂
Amin.. 😅
Bunca sene beklemişim konfetilerle felan gırerım heralde koca buldum diye 😂
Dimi ama.. Hayırlısı olsun o zaman.. 😄
😃😅
Düğünüm olmayacağı için soruyu beğeniyorum ve yorumları okuyorum gidiyorum 😂
Ee yani normal olan.. 😅
Yani normal gelin gibi giriş yapardm zıplayarak girecek halimiz yok ya😂
Linki izlediniz mi.. 😅
Aynen onlar olayı yanlış anlamışlar.. 😅
Amann böyle düm düz girilen sade müziksiz falan uçanın kaçanı araba motorla gireni bunu da gördükten sonra en marjinal o bence düm düz 🤣
Ben dümdüz düğün istemem😄
Yap afilli bişiler işte 🥰
Artiss😎
Evlilik ya da bir düğün düşünmüyorum ben evleneceklere hayırlı olsun inşallah istedikleri gibi girerler düğünlerine
Öyle bir durum olursa düşünülür ama düğün yapmak şu devirde zor gibi
Evlilik düşünmediğim için herhangi bir giriş planlamıyorum))
Sade nikah yapmayı düşünüyorum. Düğün planım hayalim yok
Düğün istemiyorum ben ya. Ne bileyim o aşırılık bana göre değil gibi.
Böyle giricem ben
Şööyle saray merdiveninden inicez. Gelinliğimin kuyruğunu arkadan tutucaklar. Yanımda babam klasik düğün müziği çalıyor. Sevdiğim adama doğru ilerliyoruz..
İlerde düğün olursa helikopterle havuz başı düğünü yapacam🤣 nede olsa hayallerde güzeldir 😂😂
Yukarıdan gemi ile giriş yapmayı düşünüyorum..😂
Wuuu sana da bu yakışırdı.. 😅
Gemiyle yere çakılışımız daha eğlenceli olur ama..😂
Dimi ama.. 😅
😅😅😅
Tam olarak bu linkteki gibi olmalı 😂
Ama o zaman 112 yi aramak gerek.. 😅😅
İyi peki kazan mübarek olsun.. 😂
Biliyoruz herhalde.. 😂😂 Yoksa bu kadar rahat olamazdın... 😅
Gelin hanım duysa ne kadar da mutlu olur oysaki.. 😅😅
Diyorsun.. 😅 O bilmeyecek de kim bilecek.. 😂
😅😅
Düğün benlik değil yapmam herhalde.
Mehter takımı ile
Hele önce bi kocayı bulayım da düğünü de düşünürüz
Düğün yapmayı düşünmüyorum.
Gelini jartiyer le görmek kısmet olmadı.
Helikopterden atlayacağım
Düğün yapmayı düşünmüyorum
Çok sade bişey isterim, gösterişten uzak🙄
Düğün yapmayı düşünmüyorum ya
Ne düğünü?
Bilmem hani iki birbirini seven insan evlenir falan öyle şeyler işte..
Öyle bişey yok bende
Düğün yapmak yerine tatile gitmeyi tercih ederim.
Düğün düşünmüyorum
düğün olmayacak :d
Zıplayarak
Düğün yapacak adayı bulduk da düğünü kaldı...
Dugun istemiyorum ya😭😭
Çırılçıplak
Millet şok olsun
Düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?