Allah dünyamı kötü vermişken ahiret için de çabalamıyorum, ne düşünüyorsunuz?

Bence dünyada her şeyi kötü verdiklerini sorumlu tutmamalı ibadetten bolluk verdiği insanlara sadece farz olmalıydı namaz, siz ne düşünüyorsunuz

Allah dünyamı kötü vermişken ahiret için de çabalamıyorum, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla