Allahın beni büyük imtihan ettiğini düşünüyorum sizcede öylemi?

Benim babaannem tarafı çook uzaklardan arap kökenli anneannem tarafıda çook uzaklardan yahudi kökeni olan biriyim baba tarafları tamamen türk ve iki tarafta herkes muazzam iyi insanlardı, aşırı inançlı ama kendi hallerinde vs Çocukluktan beri çok güzel rüyalar görürdüm durduk yere rahmani rüyalar görürdüm film gibi , çok güzel şeyler yaşardım ama hayatım hep kötü gidiyor hep bir yalnızlık hayatımda hiç sevilmedim gerçekten beni seven insan sayısı çok az oldu , çocukluğumdada hep bi köşede oturur ağlardım. sevgilim vs zaten olmadı ne zaman biriyle olacak olsam olmuyor bişey çıkıyor durduk yere istemiyor falan. sanki bilerek yalnız bırakılıyorum gibi hissediyorum kalbim de kendimde çok yorgunum , Allaha hergün dua ediyorum bugünüm güzel geçsin diye. kendi başına ve sert bir adam oldum, hep böyle yaşadım herkese güler yüzlü oldum ama hiç karşılık görmedim. En iyisi 1-2 dostum ailem ve inancım kariyerime odaklanmak gibi ama insan genede eksik hissediyor sanki ömür boyu yalnız kalacakmışım gibi sanki varımda yokum gibi hissediyorum. ama ben her zamanki gibi mutlu gibi güleceğim ve Allaha şükretmeye devam edeceğim dışardada beni çok mutlu sanarlar gülüşlerimle :D gelmişim 24 yaşıma kaldı 30-40 sene daha sonra ölüp gideceğim zaten tüm sıkıntılarımda bitecek gibi... Allah herkese güzel ve mutlu bir hayat nasip etsin

Allahın beni büyük imtihan ettiğini düşünüyorum sizcede öylemi?
Cevapla