Hissizleştiğim için kimseye güvenemiyorum bu durumu nasıl aşarım?

sürekli instagrama yorum atıyorum işte her erkek/kız bir değildir umudunuzu kesmeyin güvensiz olup insanlara şans vermemezlik etmeyin diye. az evvel reelste geziyodum kızın birinin bir videosuna rastladım demişki hayat sen sevilip değer görmek istedikçe sadece arzulayacak art niyetli kişileri karşına çıkarır ve seni hissizleştirir. gerçektende öyle. videoyu izledikten sonrada düşündüm şöyle bir. beni anlatıyodu bu söz. geçmişe dönüp baktığımda sadece a. zulandığımı hiçbir zaman gerçek aşkla sevilmediğimi fark ettim normalde zaten biliyodum üzülmeyim diye göz ardı ediyodum. bazı şeylerle tekrardan yüzleşmek acıttı biraz. şimdide hissizleştiğim için mutluluk hariç hiçbişey hissedemiyorum karşı tarafa şans veresim gelmiyor kimseye. duvardan farkım olmuyor. zaten biriyle görüşmeyip sevgili olmayalı uzun zaman oldu. ama ben öyle bu çaresizliğin içinde susup oturacak yok yere bekleyecek biri değilim. bu duruma çözüm arıyorum çünkü ben iyileşmeye çalışmadığım sürece kimse beni toparlamak için uğraşmayacak aynı yerde kürek çekip durucam şansım kaderim olan biri varsa onu kazanma ihtimalini kaybedicem. benim umudum var nolursa olsun ne kadar kırılırsam kırılayım pes etmek yok. ama bunu nasıl aşıcam nasıl bir yol izlicem herhangi bir fikrim yok sizin aklınıza bir fikir çözüm önerisi geliyomu ona göre bir yol izlesem?

Hissizleştiğim için kimseye güvenemiyorum bu durumu nasıl aşarım?
Cevapla