Lütfen okuyup yardımcı olmaya çalışır mısınız?

Hayatımın çok zor dönemlerinden birisini geçiriyorum. Ne ailem ne de arkadaşım kimsem yok. Kimse tarafından sevilmiyorum. Aile evinde her gün kavga gürültü hep ağlıyorum. Gerçekten depresyonda gibi hissediyorum kendimi. Hiç arkadaşım da yok. Kimsem yok. Çok mutsuzum. Anlatılamayacak derecede mutsuzum. Ailem bana maddi anlamda hiçbir şey sağlayamaz, maalesef ki ben doğuştan şanssızım herkesin anne , baba olmamalı. Ama dediğim gibi resmen kimsem yok. Okulda da arkadaşım yok. Çok yalnızım. Acaba üniversite için yurt dışına gitsem hayatımı çevremi tamamen değiştirsem bana faydalı olur mu? Dediğim gibi maddi açıdan hiçbir kaynağım yok. Yurtdışında nasıl burslu ücretsiz vb ( anlamışsınızdır umarım) nasıl okuyabilirim? Ne yapmam gerekiyor şu an hayatımda? Lütfen tavsiye verin. Genel olarak da olur yurt dışında üniversite okuma fikri hakkında da olur.
Lütfen okuyup yardımcı olmaya çalışır mısınız?
Cevapla