İncel bir erkek olduğum için kadınları suçluyorum?

Şimdi ben neden mutsuzum? Kadınlar benimle sevgili olmuyor ve bunu özgür iradeleri ile yapıyor. O zaman kadınlar kötü. Haksız mıyım şimdi?

İncel bir erkek olduğum için kadınları suçluyorum?
Cevapla