Kadınlara paragöz derlerdi şimdi erkekler öyle haksız mıyım?

Çalışan kadın istiyorlar, şimdilik çalışmıyorum, ama mal varlığım iyi. İnsan evlenmeye korkuyor param için mi evliniyor diye haksız mıyım?

Kadınlara paragöz derlerdi şimdi erkekler öyle haksız mıyım?
Cevapla