Erkekler kadınlari cinsel obje gibi görüyor, ben de erkekleri atm gibi goruyorum haksız mıyım?

Biriyle sevgili olursam eğer ki olmayi düşünmüyorum, karşılıklı kullanim olur ancak gerçekten insan yerine koyup seven yok

Erkekler kadınlari cinsel obje gibi görüyor, ben de erkekleri atm gibi goruyorum haksız mıyım?
Cevapla