İyi niyetli ve düzgün bir insanım, bunun zaaflarını yaşıyorum. Son birkaç ilişkimde bile bile kullandırdım kendimi, elimde değil. Maddi durumum iyi, genelde bunu kullanıyorlar (hediye aldırma, borç isteyip sonra lafını bile açmayıp geri ödememek gibi şeyler). Saf değilim, o an her şeyin farkındayım aslında, hatta o an kızıp yapmamak da geçiyor içimden. Ama üzemiyorum nedense sevdiğim insanı. Bir yerden sonra eee yeter ama diyorum, orada ipler kopuyor. O kadar iyilik yap, bir kere hayır de bitsin. Bitince de tam bir çıkar ilişkisiymiş diyorum.
Her kadın böyle değil biliyorum ama bana mı hep böyleleri denk geliyor? Erkeğin yumuşak karnını bulup oradan mı vurmaya çalışıyorlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer