Kadınlara karşı aşırı iyi niyetliyim, kendimi bile bile kullandırıyorum?

İyi niyetli ve düzgün bir insanım, bunun zaaflarını yaşıyorum. Son birkaç ilişkimde bile bile kullandırdım kendimi, elimde değil. Maddi durumum iyi, genelde bunu kullanıyorlar (hediye aldırma, borç isteyip sonra lafını bile açmayıp geri ödememek gibi şeyler). Saf değilim, o an her şeyin farkındayım aslında, hatta o an kızıp yapmamak da geçiyor içimden. Ama üzemiyorum nedense sevdiğim insanı. Bir yerden sonra eee yeter ama diyorum, orada ipler kopuyor. O kadar iyilik yap, bir kere hayır de bitsin. Bitince de tam bir çıkar ilişkisiymiş diyorum.

Her kadın böyle değil biliyorum ama bana mı hep böyleleri denk geliyor? Erkeğin yumuşak karnını bulup oradan mı vurmaya çalışıyorlar?

Kadınlara karşı aşırı iyi niyetliyim, kendimi bile bile kullandırıyorum?
Cevapla