Bana dünyadaki tek kadınmışım gibi davranmayan erkeklerden soguyorum normal mi?

Yani bu kişi benim sevdiğim beni seven biriyse tabiki soguyorum başka bir kadını begenirse takip ederse biraz anormal bir durum qma elimde değil kızlar vardı soğuduğumu farkedince kendi çıkardı ben çıkar dememiştim sonra bitane *rospu kız arkadaşı var onu anlatınca falan asiri soguom sonra mesafe koydum dedi ama sogudum yinede ya napicam başka kız arkadaşları da var aslinda onalri problem etmiom ve benim erkek arkadaşım yok insanları sevmiyorum fazla kimseye yaranmaya çalışmadım o yüzden bu tarz şeylere de katlanamıyorum çok çabuk soğuyorum geçici oluyor ama benim gibi olan var mi

Bana dünyadaki tek kadınmışım gibi davranmayan erkeklerden soguyorum normal mi?
Cevapla