Kadınlara hiçbir şekilde acımıyorum sizce normal miyim?

Aldatıldım diye ağlayan, kullanılıp atıldım diye ağlayan, cinayete kurban giden, taciz edilen tecavüz edilen vb başlarına ne gelirse gelsin hoşuma gidiyor üzülmüyorum hak etmiştir kim bilir ne yaptı da başına geldi diyorum ne dersiniz?

Kadınlara hiçbir şekilde acımıyorum sizce normal miyim?
Cevapla