Kadınlara karşı bir şey hissetmiyorum normal mi?

28 yaşındayım ve hayatımda doğru düzgün 1 tane kadın bile olmadı. Ben de artık kadınlara karşı bir şey hissetmiyorum. Hiçbirini sevmiyorum. İçimde sadece nefret var , öfke var.
Kadınlara karşı bir şey hissetmiyorum normal mi?
Cevapla