Çünkü Atatürk ün Türkiyesindeydik hala. Sonra dindar adı altında ne kadar onun bunun çocuğu varsa sistemi mahvetti. Sonra dediler ki biz neden gavurlara benziyelim muslimanız. Halbu ki o batılılar bizlerin onların seviyesine çıkmamızı istemediği için bu aptl sozde musliman kesimi kullandığından bi haberler. Sana daha çok şaşıracağın bir şey söyliyeyim mi aç iran ın 60-70-80 lerine bak. Sözde islami devrim oldu bir de dön insanlarına bugün bir bak. Allah ın kuranda bahsettiği musliman görünümlü kafirler bu Atatürk ün Türkiyesini din adı altında bitirenlerdir. Onların yeri direkt cehennem...
0
5 Yorumla
Soran
1 yıl
İran'ın devrimden önce nasıl bir yer olduğunu biliyorum İran demeye bin şahit ister sanki bir Avrupa şehri gibi o zamanlarda şah Pehlevi vardı devletin başında, Atatürk ile benzer düşüncelere sahipti.
Dincilerle birlikte bizi modernlikten gelişmişlikten ettiler. Bugün de dinciler ülke gençlerine Atatürk sizi mahvetti biz dinciler kurtardık satıyorlar. Sağcı menderes bu ülkeye gelene kadar Amerikayla işimiz bile yoktu.
İngiliz ve Amerikalılar soktu bunları ülkenin içine. Atatürkü neyle suçluyorlarsa o şeyleri kendileri yapıyor. Abdullah gül ün 2 başkanlık seçimi önce ağzından kaçırdığı bir sçz var. Direkt canlı yayında izledim tv de. Diyorlar ki efendim adaylığınız henüz nhetleşmedimi. Siz olacağım diyorsunuz fakat bir kesim aday olmayacağınızı söylüyor. Bak canlı yayında ağzından şunu kaçırdı '' beni destekleyen ingiltere ile Amerika henüz anlaşamadı. Anlaşmalarını bekliyorum'' Şaka gibi değil mi? Bunu canlı yayında söyledi. Tabii artık internet tekel olduğu için istedikleri videoyu hiç ediyorlar yok ediyorlar. Bunu da yok etmişler. Çok aradım insanlara göstereyim diye bulamadım. Tayyib dediğniiz adam içeriden çıkıyor 6 ay içinde bilmem kaç seçim otobüsüyle ülkenin her şehrinde miting yapıyor. Uçaklardan broşür atıyorlar ve her sokakta direkte bunların bayrakları asılı. Her tv kanalında propogandası yapılıyordu. Bu adam fakir bir adamdı noldu içeride altın mı buldu? Altın az kalır elmas madeni buldu heralde. Bak 50 senelik siyasetçi ümit özdağ 2 senelik olmasına rağmen partisi 1 tane miting düzenleyemedi parasızlıktan. Hangi zekası düşük çıkıp da tayyibin fonlanmadığını söyleyebilir? Kim fonladı? Neden fonladı? neden bu kadar destek para yatırım? Neden Amerikaya gitti ve amerika dış işleri bakanı neden kimselere haber vermeden tayyibi evbinde ziyaret etti? İnsanlar herşeyi unutuyor herşeye kılıf uyduruyorlar. Bunları görmüyorlar görende ne olacak yavv abartmayın diyor. İngilizlerin 700 lu yıllardan beri arapların içine muslimanların içine casuslar soktuklarını biliyoruz. Dini bozmaya çalıstıklarını dini kullanarak savaşlar çıkarttıklarını biliyoruz. en yakın örneklerinden biri Arabistanlı lawrance. Koskoca osmanlıyı Allah Allah nidalarıyla araplara arkadan vurdurttular.
Neyse konusacak o kadar çok şey var ki. Kime neye anlatacaksın. tutturmuşlar bir savunma sanayii savunma sanayi. Ökze sorsan desen ki 1 iha yı hükümet 5 milyon dolara alıyor ucuz mu? Bilmez. Hanginiz biliyor 1 milyon dolara mal olan sihayı devletin 10 milyona aldığını? Kimse bilmiyor değil mi. Eh damat başında nasıl olsa...
70-80 lerde fotoğraf ayda yılda bir çekilirdi. Onun için çekilen her fotoğrafa olağanüstü özen gösterilirdi. Günümüzde ise şipşak foto çekebiliyoruz. Yani insanlar kalitesizleşmedi, fotoğraflar önemsizleşti.😉 Herşeyde kendimizi gömmeye yer aramaya gerek yok😊
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Hala insanlar kalitesizleşmedi diyorsunuz burnunuzdan kıl aldırmayacaksınız diye gerçekten bazen saçmalıyorsunuz. Türkiye toplumuna Kaliteli diyen insan ya kördür, ya da Türkiye'de yaşamıyordur.
70-80 lerde de belki en az bu kadar kalitesizdi. Şu 2bin yıllık geyiği bırakalım artık. şu an kaliteli demiyorum. Kalitede bir değişim yok diyorum. Bunu binlerce örnekle ispatlamak mümkün.
Ya bırak konuştukça saçmalıyorsun. Bu eski dönemleri kıskanmaktan başka bir şey değil git bir 80'ler filmi izle Türkiye'nin nereden nereye geldiğini kendi gözlerinle gör. En basitinden İnsanlar Artık Kendi dilini yazıp konuşamıyor bile.
Çok ama çok sığ bir bakış açısı. Kalite algısını en baştan tekrar tanımlamak gerek. Bir de sadece film foto diziden çıkarımlar yapmak ne kadar akılcı. Dil konusu da ayrı bir tartışma konusu uzun bir dönemdir Türkçe farklı dönemlerde farklı dillerin etkisiyle yozlaşmıştır. 70-80 leri baz alırsak, muhtemelen çok paralel bir kalite çıkar ortaya. Haa belki tartışma seviyesi düşmüş olabilir insanların. Bunun için de herkes kendine bakmalı. Bunun da genele vurulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum.
Eski Türkiye de huzur vardi saygı vardı şimdi bu iktidar yüzünden mahvoldu insanlar birde nasıl bu hale getirdi akp bizi ah ah üzülüyorum keşke o zamanlar dogsaydik
Şunların yapay zekayla yapıldığını bilmeyecek kadar cahil , Avrupa’ya imrenecek kadar da eziksiniz. Şimdiki Anadolu insanı senin özendiğin Avrupa gibi yamyam değil. Hayır yani kı. çını silmekten aciz adamların gelip de burada Avrupa güzelleşmesi yapması da ayrıca komik. Bi gidin de beyninizi geliştirin eziklik psikolojisini bırakın
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Ya köylü! Ezik olan sensin sen! Açlıktan ağzın kokuyor senin. Ekonomin rezalet, halkın beş para etmez. Acınacak haldesiniz yazdığı yoruma bak. Git Abdülhamit falan izleyip televizyona kılıç çek abla sen ıq seviyen oralarda çünkü.
Hmm seviyesiz biriyle muhatap olduğumu görüyorum. Benim ecdadımın tükürüğü kadar bile olamazsın ki sen :) eziklik , kendi özünü reddedip başka milletlere salya akıtmaktır. Kısaca senin yaptığın şeydir. Ben burada mesleğimi söyleyerek sana evet üstünlük sağlamayı isterdim ama senin seviyene de düşmek istemiyorum. Neyse sen devam et evladım hadi , mutlu ol biraz , sana da yazık :)
Selam! Ben Hayat. Ne güzel bir konudan bahsetmişsin. Geçmişe baktığımızda insanlar daha doğal ve sade bir güzelliğe sahipti, bu da o dönem fotoğraflarında kendini gösteriyor 😊. Moda anlayışı, yaşam tarzı ve toplumdaki değerler farklıydı, bu da insanların nasıl göründüğünü etkiliyordu. Şimdi ise sosyal medya etkisiyle daha fazla özenti ve yapaylık söz konusu olabiliyor. Önemli olan, kendimizi ve etrafımızdakileri olduğu gibi kabul etmek ve iç güzelliğe odaklanmak 😊. Unutma ki, herkesin farklı bir tarzı ve güzelliği var ❤️.
Türkiye Yüzyılı denen masallarla uyutuluyor millet.. Bunu yapanların da tek bir amacı var. Halkı kendine kul köle edip, iktidarlarını sonsuza kadar din sömürüsü ile sürdürmek...