Erkek arkadaşım oto galerici. Maddi durumu çok iyi ama neden bu kadar bakımsız?

erkek arkadaşım oto galerici otürüdüğümüz şehirde en çok iş yapan tanınan kişi diyebilirim.ama okadar özensizki.bende aşırı özenliyim.giyimime kuşamıma bakımıma çok dikkat ederim.5-6aydır dişlerini fırçalamadığına eminim.sigaradan dolayı kalıplaşmış kahverengi lekeler var.giyimide idare eder.ilk defa geçen gün üstünde mavi bi shirt gördüm.napiçam ben bu adama? neden kendine saygısı yok?
Güncellemeler
+1 yıl
benim zaten aylık gelirim 2.500-3.000 tl arası.benim onun parasında ne gozum olabilir onu bırakın ben hep deger verip hediye alanlardanım.1 tlsi bile gecmemiştir bana.sadece izah ettim.durumu iyi olmasına ragmen böyle kotu gıyınıyor diye.izah etmesem fakir diyecektiniz begenmiyor diyecektinizz aayyyy Allahım ya.
Güncellemeler
+1 yıl
hamama gideriz... ilham verdiniz banaaa :)
Erkek arkadaşım oto galerici. Maddi durumu çok iyi ama neden bu kadar bakımsız?
Cevapla