Kuzenlerim ve kardeşlerimi çok kıskanıyorum?

Ben bedensel engelliyim 28 yaşındayım ve bütün gençliğim güzelliğim evde geçiyor. Ev desen huzur da yok ailem çok değişik. Hayatım boyunca hiç mutlu olmadım hiç istediğim gibi yaşamadım. Her şeyden sınandım her şeyden…. Kuzenlerim kardeşlerim ise yapmadıkları kötülükleri yok ama hayatları çok güzel maddi olarak da iyiler. Çevreleri sevgilileri var sürekli geziyorlar sürekli. Onlar geziyor ben gezemiyorum diye çok üzülüyorum hep imreniyorum Allah a ne yaptım da kaderim böyle oldu diye düşünüyorum :(((( her gece ölmeyi diliyorum oda olmuyor

Kuzenlerim ve kardeşlerimi çok kıskanıyorum?
Cevapla