Çok kıskancımmmen yakınlarımı en sevdiklerimi bile kıskanıyorumm :(?

Arkadaşlar ben çok kıskancım en yakınlarımı bile kıskanıyorum mesela bugün en yakın arkladaşımla fotoğraf çekilmeye gittik ona hep çok çirkinsin derlerdi ama çok güzel oldu ve ben düşündümki herkes bu kadar güzel olabiliyor da ben neden olamıyorum ve bunun için çook ağladım. Günah olduğunu biliyorum ama kendime engel olamıyorum. Mesela o arkadaşım hiçmakyaj yapmaz doğal ama ben seviyorum gösterişi ve bu özelliğini vs. de çok kıskanıyorum ve bu kıskançlık bana çok zarar veriyo ne yapmalıyım sizce?
Çok kıskancımmmen yakınlarımı en sevdiklerimi bile kıskanıyorumm :(?
Cevapla