+1 yılSenin hassasiyetlerine kulak asmayip hatta ve hatta üzerine "sen hastasin, sapiksin, doktora git" gibi hakaretlerde bulunmasi= bu adamdan uzak dur.
Daha anlayisli olup, hangi ölcülerden rahatsiz olmiyacagini sorabilirdi. Ve sende aciklardin.
Ben sahaen normal gormuyorum ama normal kardes gibi gorenler var. Demek ki o bakis acisi olabilirmis ama burada söz konusu bu oglanin senin hassas oldugun noktlarda 1. Onun Sergiledigi tavir 2. Ve sözleri... Derste kaldi, olmadi. Karar senin...
Bazen simdiden birseyler gösterir Allah ama biz israrci oluruz. Bunlar ciddi alinmasi gereken sinyaller. 10 ay "kayip" ile seneler kaybin arasinda fark var...33 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağol canım yorumun için haklısın :) 10 ayın 2 ayı kayıp oldu onlar buraya tasininca daha sık görüşmeye başladı ya her şeyi anlarımda aynı odada kalmak nedir ya benim de kuzenlerim var onlara giderim de ben gittiğimde salonda yatar çocuk çok da samimiyiz ama bunu anlayamıyorum çok sırnaşık kızlar görsen hak verirsin bazen bunu bogasim geliyor off ya :( bugün konusucam artık ne olucak sa olsun
- +1 yıl
Konus kesinlikle. Seninle bir insanin ayni bakisi olmasi gerekmiyor illa ama en azindan ortak bir cozum bulmak icin cabalamasi gerek seven insanin. Biraz takmiyor seni gibime geliyor. Seven insan sevdigiyle basbasa vakit gecirmek ister. Asil o rahatsiz olur surekli birilerin etrafta olmasini. ya da sana geri döner "canim uzun zaman bas basa olmadik vs". Yok yok bu cocukta is yok. Karar senin, kendini dusun. Sinyalleri cok ciddiye al.
Soran+1 yılCanim söylediklerinde çok haklısın. Benimle haftada sadece iki kez falan görüşüyor o da 2 -3 saat onlarla her gün. Ona dedim ben dedikçe üste çıkmaya başladı. Kızlarla da muhattap olmak istemiyorum zaten insan da anlayış olsa düşünür bunlar sevgili yanlız bırakalım biraz ama yok. Nefret etmekte haksız mıyım?
En İyi Cevaplar
Ya bırak sıçarım öyle Kuzene olurmu öyle şey. Sende yap aynısı anlasın öküzlüğünü benim sevgilim yapsa koyarım mesafeyi.
66 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım ben yapsam kıyamet kopar biliyorum ama ben ucuz numaralar yapamam her şeyi anlarımda aynı odada kalmak nedir ya bogasim geliyor :(
Soran+1 yılVazgeçemiyorum çünkü çok seviyorum benim ilk sevgilim ve tüm heyecanları onda yaşadım belki bunlar sıkıntı olur ilerde bilemiyorum. Gözüm bir şeyi görmüyor
- +1 yıl
Benimde aynı senin gibi şekilde bir sevgilim vardı 4 sene çıktık ağzıma sıçtı senin gib ihep alttan aldım çok seviyorum vazgeçemiyorum dedim burnuma kadar getirdi ayrıldım. Acı kendine bence ya dize getir ya da bırak gitsin uğraşma ilerde anlıcaksın ne demek istediğimi canım inşallah geç olmadan anlarsın
Soran+1 yılCanim söyledim ağladım hatta bana demediği kalmadı duygu sömürüsü yapma doktora git iyi değilsin diyor aynısını ben yapsam ki yapmam asla böyle ucuz şeyler istemez biliyorum bunu off ya bogasim geliyor bazen :(
Bence sen rahatsızsın. Kuzen demek kardeş demektir. Benim de başıma benzer durum geldi eski sevgilim tarafından. Katlanılacak bir durum değil bu kadar saçma kıskançlık. Çünkü sen buna kıskançlık diyorsun da bu güvensizlik hem de sapıkça bir düşüncenin maskesi ile gizlenmiş.
29 Yorumla
Soran+1 yılYa ben katlanamıyorum her dk yanımızda aynı odada kalması bana çok saçma geliyor hem nikah dusebiliyor sonuçta sapıklık değil bu ben kızdan şüpheleniyorum insan hiç mi düşünmez bunlar sevgili yanlız bırakalım sinemaya gitsinler ben tamamen hayatımızdan ciksinlar demiyorum hakkımda yok zaten ama biraz mesafe olsun haksız mıyım kanka
- +1 yıl
Sizin kendinize özel zamanınız olması gerekliliği doğru. Baş başa olmanız gereken zamanlar var. Onların bu konularda anlayış göstermesi lazım. Hep birlikte de sinemaya gidersiniz mesela ama sizin baş başa gitmeniz de lazım.
Ama nikah düşer falan saçmalık. Ensest bu benim gözümde. Kendi kız kardeşim var ve kuzenlerimi kendi kardeşimden farklı görüyorsam en adiyim. Eğer hayatındaki insan farklı gözle bakıyorsa kendi kuzenini yahut kendi kuzeni farklı şekilde bakıyorsa o zaman zaten büyük bir sorun var. Hatta 2 büyük sorun var. Birincisi kendi kardeşi sayılacak insana bu şekilde yaklaşabilmek diğeri de hayatında birisi varken bunu yapabilemek. Kıskançlığına kit vur, ortada bir şey yoksa sorun çıkardığın için sevdiğini kaybedersin, benimkisi beni kaybetti en basiti.
Soran+1 yılİslam dinine mensup müslüman isen nikah düşüyor yani evlilik olabiliyor. Bu kadar hayatimizin içinde olması beni sinir ediyor başta sevmedim şimdi seviyor gibi davranamam beni sinir etmek için yapıyorlar resmen aynısını ben yapsam hoşuna gitmez biliyorum ama ben öyle ucuz şeyler yapmıyorum sen niye kızı bıraktın ne yaptı ki
- +1 yıl
Uzun hikaye ama unsurlardan birisi buydu.
İslama göre nikah düşüyor falan demişsin de mükemmel müslüman olman lazım bu kadar derinlere inmen için. Ve şunu söyleyeyim, sevdiğin insana güvenmiyorsan ve gerçekten bir şeyler hakkında kesin olmadan hüküm verebiliyorsan o kadar da iyi bir müslüman değilsin.
Soran+1 yılKanka sen şimdi bana kapak yapmaya çalıştın ama olmadı bu sefer ;) iyi müslüman konusu tartışılır Bu Allahla kulu arasında ben dinin bu konudaki durumunu söyledim konuyu farklı yerlere cekiyorsun olmuyor böyle kanka ;) ben kızlara guvenmiyorum o kadar benim yanımda samimi olması sarmas dolaş olmasi sinir bozucu ben yapsam hoş olmuyor ona göre
- +1 yıl
Yok kimseye senin tabirinle kapak yapmak gibi bir durumum yok. Haklısın, densizlik ettim orada, Allah ile kul arasındadır din mevzusu kimseyi iyi yahut kötü müslüman olarak nitelendirmek haddime düşmez.
Benim yanımda sevgilim kuzeni ile samimi olsa sıkıntı yaşamam. Sarılabilir, samimi konuşabilir. Ben kuzenime kuzu dedim diye bile kavga ediyorduk. Kızlara güvenmek zorunda değilsin zaten. İlişkide de hemcinsine güvenmek gibi bir durum söz konusu değil zira. Ama sevdiğin insana güvenmek esastır. O'na güvenmezsen olmaz bu iş.
Soran+1 yılSorun değil kanka ;) birincisi ben kızım siz de erkek ben kendimi kontrol edebilirim ama hem cinslerimi iyi tanırım eğer çok samimi olursa Hayır diyemez akraba evliliği onlarda var zaten ben güveniyorum ama ne olacağını bilemem
- +1 yıl
Sen demişsin ki ben kendimi kontrol edebilirim, erkek neden kontrol edemiyor peki? Ben hep kontrol ettim bu güne kadar. Bende mi arıza var acaba?
Bu arada bir cümlenin ortasında ama kullanıyorsan ondan önce söylediklerinin pek bir önemi kalmıyor.
"zaten ben güveniyorum ama ne olacağını bilemem" gibi mesela. Yani nasıl bir güven ki bu ne olacağını bilemiyorsun.
Anlaşamayacağız sanırım seninle bu konuda. Dilerim hayırlısı olsun hakkınızda.
Soran+1 yılÖncelikle yorumun için teşekkür ederim. Hızlı yazdığım için bazı kelimeleri yanlış kullanmış olabilirim. İnsan çok güvendiği insanlardan bile yanılabiliyor. " bu devirde babana bile güvenme " sözü gibi kastetdigim bu. Erkek karşı koyamaz zaafları var bunu sizde biliyorsunuz geneli böyle bu bir gerçek. Benim dediğim kız eğer bu derece olursa erkeğin de gönlü kayabilir. Teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 758 cevap paylaştı.
+1 yıl117 Yorumla
Soran+1 yılKelimeler yetmedi sanırım ses kaydına almışsın ;)) sana cook teşekkür ederim beni anladığın için hem tecrübelerini de paylaşın çok da haklısın tekrardan çok teşekkür ederim sana :))
Soran+1 yılYaa yine çok teşekkür ederim ne desem bilemedim haklısın seni en iyi cevap seçiyorum bu mesajdan sonra daha iyisi gelemezdi zaten çok iyi anlattin durumu ben de yazarak daha iyi ifade ederim kendimi bölümüm gereği :) teşekkür ederim tekrardan
Soran+1 yılBence çok iyi olmuş kim nasıl ifade edebiliyorsa öyle ifade etmeli kendini kızacaksın ama yine teşekkür ederim :)) her şey gönlünce olsun tribünlere oynama diyen arkadaş daha iyisini yazsın bakalım ses kaydı mühim değil ifade ediş biçimi aynısını mesajda yazsa ben yine sececektim ;)
- +1 yıl
tribüne oynadığım yok @tylerx :) yeni değil hemen hemen tüm cevaplarım bu şekilde moda mı bilmiyorum ben yapıyorum diye biliyorum sadece @__ηüкℓєєя
- +1 yıl
teşekkürler cidden :)
- +1 yıl
@__ηüкℓєєя peki tşkler :)
Soran+1 yılDuymak istediğim cevap değil durumu en iyi anlatan ne yapmam gerektiğini söyledi sen sadece haksizsin dedin tamam haksızsam neye göre olduğunu yazsaydin seni de secerdim malesef tek bir tane eic seçiliyor dostum kasıtlı olarak olumlu ya da olumsuz olarak bakmıyorum ben en iyi ifade ediş biçimi ses kaydı olması sorun değil bunu yazarak da yazsa yine secerdim duymak istediğim cevap değil benim durumumu iyi anlattığı için seçtim dostum ;)
Soran+1 yılValla canım ben yeniyim tanımıyorum onu cevap yazmamalı miydim? Teşekkürler sağol canım :) artık cevap yazmam ona
Soran+1 yılArkadaşım dayanamıyorum ya :/ az ötede oyna lütfen ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılBak güzelim belki kızacaksın bana ama bence de haksızsın. Kuzen dediğin kardeştir o nikah düşme vs olayı artık kalmadı denecek kadar az hiçbir erkek beraber büyüdüğü kıza beraber oyun oynadığı kıza yan gözle bakmaz hele kızlar hiç bakmaz kendinden hesap et empati kur biraz ben de kuzenimle anlattığın gibiyim ama onun sevgilisi var benim gönlüm bir başkasında kardeş gibiyiz yani hatta gibiyiz az kalır kardeşiz biz. Böyle gereksiz kıskançlıklar yapıp ilişkini harcama derim ben gereksiz onun yerine yakın arkadaşım kankam dediği kızlar da hakikaten onu kankası gibi görüyor mu bunu anlamaya çalış çaktırmadan. Çünkü genelde o şekilde başlar bazı şeyler benden söylemesi
110 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler kızmıyorum farklı görüşlere açığım sorun şu ben öyle büyümedim tabi ben de samimiyim kuzenlerimle birlikte vakit geçiririz ama onlar her dk yanımızda resmen konuşmaya çalışmak mümkün değil söyledim bana vakit ayirmiyorsun biraz az görüş onlarla diye kiskandigimi söyledim tabi sakin şekilde söylemedim yalan soylemiyim bana sen ruh hastasisin sacmalama doktora git öyle bir şey olamaz dedi ama ailesinde var annesi babası kuzen mesela akraba evliliği var onlarda
- +1 yıl
Onların zamanı farklı bizim zamanımız farklı ama değil mi güzelim ayrıca oğlanın da kuzenlerini kardeş gibi gördüğü çok aşikar bu durumda dizginle biraz kendini yoksa oğlan elden gidecek benden söylemesi. Ayrıca benim de sevgilim kuzenleriyle çok görüşürdü ama asla kıskanma gibi bir şey söz konusu olmadı. Oğlan sana dese ki o benim kuzenim canımdan bir parça sen kim oluyorsun kendini ne zannediyorsun haklı derim sonuna kadar. Ama şunı isteyebilirsin bak o mantıklı olur sana ve onlara ayırdığı zamanı birbirinden ayırsın bir süre bir araya getirmesin sizi biraz başbaşa vakit geçirelim de ama sakin sakin bağırıp çağırmadan
Soran+1 yılÇok haklısın canım belki de çok sert dediğim için böyle oldu biraz alttan almam lazım kurtulamiyorum onlardan sevgilim de kendi istiyor onları bazen onlar geliyor Hayır diyemiyor nasıl bir iş kızların anlayışlı olmasi gerekmez mi
- +1 yıl
Onlarla görüşmek istiyorsa görüşsün saygı duy buna ama sadece onlarla araya seni karıştırıp bir taşla iki kuş yapmasın onun da hatası bu bence olabildiğince seni ve onları ayrı tutsun sizin için saha sağlıklı olur bence ama dediğim gibi sakin sakin
Soran+1 yıl10 ayın 2 ayı kayıp oldu onlar buraya tasininca daha sık görüşmeye başladı ya her şeyi anlarımda aynı odada kalmak nedir ya benim de kuzenlerim var onlara giderim de ben gittiğimde salonda yatar çocuk çok da samimiyiz ama bunu anlayamıyorum çok sırnaşık kızlar görsen hak verirsin bazen bunu bogasim geliyor off ya :( canım ben artık suphelenmekte haksız miyim
- +1 yıl
Hayatım biz de aynı odada yatıyoruz kuzenimle ama sen çok şüpheleniyorsan 1-2 yoklama yapabilirsin ama oğlana çaktırmaman lazım ki ben de kızın kötü bir niyeti olduğunu düşünmüyorum ama senin için rahat etsin
Soran+1 yılNasıl canım ne yapayım
- +1 yıl
Kızlarla yalnız kaldığında sevgili muhabbeti aç mesela var mıymış onların gözlerine kestirdikleri oğlanlar var mıymış vs bu şekil hem onları kıllandırmamış olursun hem de iyi bir intiba bırakırsın ama iyi rol kesmen lazım samimi bir gülümseme maksimum bir ilgi eğer sevgilin yanınızdaysa (bazen olmalı) onu susturup kızlarla konuşabilirsin hem empati kurmasını sağlarsın hem de içini rahatlatırsın
Soran+1 yılCanim ben baştan sevmedim şimdi yapmacık davranamam sevgilimde biliyor sevmedigimi gözümün içine sokuyor bana bir de diyor işte sen kızlarla yemeğe gidin diye iyi olun diye ben de ciddi misin dedim o da evet ne var bunda dedi ben nefret ediyorum diyorum yok anlamıyor kızlarda çok gıcık şimdi kızlar ygs ye hazırlanıyor inşallah çıkar da giderler burdan biz ikimiz kalırız burada
- +1 yıl
Bazen sevmediklerini yakınında tutman gerekir canım hele ki işin ucunda sevdiğin adam da varsa. Söylediğini yap yemeğe çıkın olabildiğince sempatik davran doğal görün. Bak eğer sen olumlu yaklaşırsan ya da yaklaşır gibi görünürsen ben kendimden tabiz verdim elinden geleni yaptım senin kuzenlerin beni sevmiyor bana ayıracağın zamanla onlara ayıracağın zaman farklı olsun diye bastırma şansın da artar dinle beni sen ;)
+1 yılHaklisin o onlar sevgilinin kuzeniyse sende sevgilisisin sana ilgi gostermesi senle bas basa gezmesi gerekiyor ama o kuzenleri ile geeziyorsa haklisin ayni odada kaliyor diyorsun senin yerinde olsam o kizlari oldururdum sabrina hayran kaldim biraz bagir cagir ayni odada kaliyorlarsa birlikte olabilme ihtimalleri var
16 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım ya ne yapıcam ya aklımda şüpheler var off ya ben mi abartıyorum diyorum bazen ama bu kadarı da fazla
- +1 yıl
Sakin ol ve sevgilinle konus deki benden fazla ilgi gosterdin kuzenlerine sesim cikmadi asiri samimi oluyosun yine sesim cikmiyo ama ayni odada kalmak nedir de kuzenlerin benden degerliyse birsaha benle konusma de ayrica ben ruh hastasi degilim kim olsa ayni tepkiyi gosterirde bagir cagir aldatilmaya kadar yolu var :(
Soran+1 yılCanim söyledim ağladım hatta bana demediği kalmadı duygu sömürüsü yapma doktora git iyi değilsin diyor aynısını ben yapsam ki yapmam asla böyle ucuz şeyler yapmam istemez biliyorum bunu off ya bogasim geliyor bazen :(
- +1 yıl
O zaman ayril aldatiyor ve seni hasta olarak goistermeye calisiyor olabilir ve bir erkegin sevgilisindenn cek baska kizlarla ilgileniyorsa o erkek degil adam degil dupeduz serefsizdir canim
Soran+1 yıl10 ayın 2 ayı kayıp oldu onlar buraya tasininca daha sık görüşmeye başladı ya her şeyi anlarımda aynı odada kalmak nedir ya benim de kuzenlerim var onlara giderim de ben gittiğimde salonda yatar çocuk çok da samimiyiz ama bunu anlayamıyorum çok sırnaşık kızlar görsen hak verirsin bazen bunu bogasim geliyor off ya :( canım ben artık suphelenmekte haksız miyim
- +1 yıl
Haklisin sana haksizsin demiyorum ama sevgiline biraz bagir ikna et fazla samimi olmamasi icin
seninle az vakit geçirmesinde kasıt varsa o yanlış ama normal şartlarda kuzen oldukları için beraber vakit geçirmeleri normal tabi samimiyetleri içinde bişey yapamazsın sonuçta birlikte büyümüşlerdir onlardan vazgeçmesini beklemek çokda gerçekci bir beklenti olmazdı
12 Yorumla
Soran+1 yılSağol ya en gerçekçi yorumu yaptın. kurtuluş yok onlardan nefret ediyorum samimi de olmam yapmacık olamam bu kadar samimi olmasına dayanamıyorum
Kıskançlığında bu kadarı fazla!
Böyle devam edersen erkek ileride şu resimdekini yapar sana:
https://replygif.net/i/699.gif
Çözüm ise basit. Sende onlarla birlikte ol. Onları kazan ve kızlar seni benimsesin. Yoksa seni reddederler ve elinde hiç bir şey kalmaz.25 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya benim kıskançlığım fazla onların bu kadar samimi olması normal. yapmacık davranamam sevmiyorum :(
Soran+1 yılYani ya sevicem ya terkedicem öyle mi? :(
Soran+1 yılEvet nefret ediyorum onlardan kurtuluş yok onlardan başlarda her şey iyiydi ne olduysa bizim yakaya taşındıklari zaman oldu daha az ilgilenmeye başladı :(
- Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı.
+1 yıl19 olanla daha samimi olmduğunu belirtmen çok hoş :D Ya bizde kuzen kardeş yarısıdır burada bazen soruyorlar kuzenime aşığım kuzenimle şöyle oldu falan benim garibime gidiyo bence onlarda bizim gibilerdir kuzenden kıskanılırmı tamamiyle ergenimsi gerekszi kıskançlıkları bırakın ha yalnız sinemaya gitmek istediğini sevgilinle konuşursan anlkayışla karşılayacaktır dingil değilse :D
23 Yorumla
Soran+1 yılHiç de gereksiz değil bence hem bu günah değil nikah düşüyor. Kiskanmakta haksız değilim yani. Bir i
Soran+1 yılBir insan bu kadar rahat olabilir mi Aynısını biz yapsak nasıl olurdu?
- +1 yıl
Nikah düşüyor evet evlatlık aldığın birinede nikah düşüyomuş diyanet açıkladı hey allahım ya tamam sen devam et böyle aman evleniverirler :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılsevgilimin hem kuzeni hem süt kardeşi var aysegül dıye gıcık bişey bir kere gitmiş sevgilim uyurken yanına yatmış anında uyanmış sevgilim kalkmış bunu duyunca sinirden deliye döndüm o kız gidene kadar skype den sabahlara kadar görüntülü konuştuk uyutmadım yanı sen tepkini koy tamam bende kardeş gibiyim kuzenlerimle ama sarmaş dolaş gezmem o kızların niyeti hoş degıl
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağol canım benim durumu özetledin şu an. Benimde kuzenlerim var samimiyim de bu kadarı fazla yaa :( ee sonra ne yaptın kurtuldum mu ondan kurtulduysan nasıl oldu
Cevap sahibi+1 yılkurtuldum canım sevgilimde soğudu kızdan sonra kendisi konuşmayı kesti
Soran+1 yılKeşke benimki de kesse ama sanmıyorum ya :(
Kıskanmakta haklısın ben olsam ben de kıskanırdım ki kuzenlere nikah düşüyor isteseler evlenebilirler bırak samimiyeti seviyeli görüşmeyeleri gerekiyor yaşları kemale ermiş
Ayrıca sizin de seviyeli görüşmeniz gerekiyor,
Saygılar12 Yorumla
Soran+1 yılSağol da biz zaten seviyeliyiz yanlış anlaşılmasın öyle bir şey olmadı olmaz da zaten. ama bana bunlardan nasıl kurtulacagimi söylersen çok sevinicem bu kadar yilisik insanlardan nefret ediyorum
Kuzen candır zeytin yağlı sarmadır :) Fazla göze batmış durumda ki siteme kadar gelmişsin. Abartma diye birşey yok aksine haklısın. Hakkını ara ailenin parçasıda olsa çocuk değil bunlar. Benim başıma gelseydi soğuk davranmaya başlardım
16 Yorumla
Soran+1 yılYaaa yanlış yazdım hemen niye böyle yaptın :)) Sağol yine de. Ben de soğuk davranayim belki anlar hatasını
Soran+1 yılNe olacaksa olsun artık bıktım onlardan :(
Soran+1 yılYaaa :(
Çok haklisin ya ben ablasindan bile kiskaniyodum :D
56 Yorumla
Soran+1 yılPeki ne yaptın? Düzeldi mi bu huyun ya da ben ne yapabilirim?
Soran+1 yılİyi canım ya ;) İçim rahat değil kıza güvenmiyorum bunu söylediğimde bana sen ruh hastasısın dedi ya off:(
- +1 yıl
Hadi kuzenleri anladık da abla ne yahu, kafayı mı yediniz?
Sevgilin de ciddi ciddi dışarı çıkmaları bıraktı yani, pes...
Kuzenler en tehlikeli kisilerdir.. Kıskanmakta haklisin 👍👍
41 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım ;) ne yapacağımı bilemiyorum
Ya ben çok gördüm kuzen ayağına yavşayanları. Bence bir daha yanınıza gelirlerse tatlı tatlı laf sok. Ama dikkat et laf sokarken sevgilinden laf yeme.
11 Yorumla
Soran+1 yılNe diyeyim canım yardımcı ol lütfen artık çok bunaldım onlardan kurtulamıyorum
- Aile & Toplum konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılgayet haklısın çok rahatsız edici bir durum tamam kuzenleri ama benimde kuzenlerim var sarmaş dolaş olmuyoz bence arada mesafe olmalı kuzen ayağı yapanlar çok
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağol canım ;) Kurtuluşum yok onlardan
- +1 yıl
aynen kurtuluş yok zaten de uyar sevgilini ya o da ona göre davransın o ne öyle :)
+1 yılbenimde kuzenlerim var aynı şekilde çok yakınız onlarla kız arkadaşımın böyle bir şey düşünmesi açıkcası bana tuhaf gelir kıskanman tamamda peki ona karşı bir güvensizlik mi var sende?
18 Yorumla
Soran+1 yılBen kızlara guvenmiyorum çok sirnaşık nefret ediyorum onlardan bu kadar samimi olunması normal mi
- +1 yıl
tabi sen hemcinslerini bizden daha iyi tanırsın bu kesin ama şöyle düşün ne kadar sırnaşık olsalarda bir art niyet yoktur ben çocukdan beri sürekli onlarla büyüdüm ve çok samimi olmamızdan bundandır belki senin sevgilinin durumuda böyledir ve seni tanıdığından daha uzun zamandır onlarla birlikte
Soran+1 yılÖyle de insan biraz da bana zaman ayırır aynısını ben yapsam istemez biliyorum hiç anlayışlı değiller onlar da kurtulamıyorum
- +1 yıl
evet bunu onunda farketmesi lazım sana biraz fazla zaman ayırabilir peki sen ona bu konuda hiç birşeyler söyledinmi ya da ona kuzenlerinin sürrekli yanınınzda omasından veya onlara daha çok zaman ayırdığını hissetircek davranışlarda bulundunmu?
Soran+1 yılSöyledim tabi ki sakince de söyledim takmadi sonra biraz zaman geçti bir daha söyledim bu sefer biraz sert konuştum yalan soylemeyeyim ciddi ciddi bana dediği şu sen ruh hastasısın doktora git nasıl böyle bir şey düşünürsün onlar benim kardeşim. Ama bu kadar samimi olması beni sinir ediyor
- +1 yıl
onlar kardeşi eywallah da sende sevgilisisin umarım bunuda göz önüne alır ve daha fazla zaman ayırır sana
Soran+1 yılÇok asi hemde hep onun dediği doğru :(
- +1 yıl
biraz kendini geliştirse fena olmaz
sonuna kadar savaşş ama terkedebilir çünkü senden kıymetliler dikkat et
12 Yorumla
Soran+1 yılOrası kesin canım ne olduysa bizim oraya tasindiklari zaman oldu ondan önce iyiydi Kurtuluşum yok galiba :(
Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı. bence haklısın kim olsa oyle dusunur benım sevgılım erkek kuzanlrıyle cıksa gezse bende aynısı yapardım tamam gezıp tozcak ama senı ıhmal etmeyecek
121 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın kardeşim. Kuzen de sınırını bilmeli dimi ama
Soran+1 yılHadi ya :( ne yaptın peki?
- +1 yıl
boyel bır seyın olmayıcanı soyledım cok uzuldu agladı saatlerce nedenlerını analtdım dınlemedı cok kıskanıyorum senı dedi ben senle evlenmek ıstıyorum dedı olmaz dedıkce sureklı bıze gelıyodu bıseyde dıyemıyorum sonucta kuzen teyzemın kızı bıde napcamı bılemedım yanı kendımden sogutmak ıcın herseyı yaprım şu an baskasıyla evlendı hala bana gelıyo
Soran+1 yılÜzüldüm :( ne yapışkan kızmış öyle peki sadece ikiniz mi biliyorsunuz? Sen istemedin diye olmadı ama olabilirdi. Ben ne yapayım öyle bir şey olabilir kız dan şüpheleniyorum sevgilimden emin gibiyim ben görüşme demiyorum az görüş diyorum
Soran+1 yılYuh diyorum yani kusura bakma. Benim aklıma da şüphe düşürdün şimdi? Ne rahat kız ya off ne yapıcam ben. Sende de suç var ama
Soran+1 yılKesin bir dille reddedicektin konuşmayı kesecektin teyzene söyleseydin bu kadar rahat olma.
Soran+1 yılYa ne hali varsa görsün biraz konuşmaya ara vericem anlasın artık. O inat ediyorsa ben de inat edicem seçim yapmak durumunda bıraktı beni bu kadar samimi olmasa sorun yok
Soran+1 yılÖyle ucuz numaralar yapamam gerek yok konuşacağım kendi bilir ya mesafe koyar ya da ben yokum diyecem
Soran+1 yıl10 aylık bir ilişki. Seviyorum ve kıskanıyorum ama beni anlamıyor ilk baslarda iyiydi sonra kuzenleri bizim yakaya taşındılar ondan sonra olan oldu daha az ilgilenmeye başladı şimdi kıskanınca benim ruh hastası olduğumu düşünüyor :(
Soran+1 yılÇok yardımcı oldun sağol ya ;) kurtuluş yok onlardan nefret ettiğimi biliyor şimdi içimden gelmiyor onlarla samimi olmak baştan sevmedim şimdi yapmacık davranamam
+1 yılabartmıyorsun gayet haklısın ama bir noktaya kadar. Sonuçta onlar onun ailesinin bir parçası kafa olarakta uyuşuyorlarsa sık vakit geçirmeleri doğal ama tabiki senden çok onları görüyorsa sıkıntılı bir durum tepkinde haklısın
10 YorumlaHaklisin tabi benimde en sevmedigim sey su kiz ve asiri samimi kuzenler😡
21 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım valla kurtuluş yok bunlardan :/
Haksizsin kuzen be onlar kardes gibi. Tabi her taraf ensest millet neye inancagni ne dusuncegni sasiriyo.
11 Yorumla
Soran+1 yılNe kardeşi arkadaşım ya :( kuzen kardes değil ensest olmuyor hem dinimizde günah değil nikah düşüyor nefret ediyorum onlardan :( bu kadar samimi olunur m ya aynısını kız arkadaşın yapsa hoş bir şey mi?
Sen onların ablasısın vur ağızlarına yalnız burakın bizi de
27 Yorumla
Soran+1 yılHaha:) sonunda o da olacak :) Sağol kanka ;)
Soran+1 yılYok kanka yapışık bir şeyler zaten nefret ediyorum sıfır anlayış ben diyince de kötü kişi oluyorum sus sus nereye kadar :( başta iyiydi ne olduysa bizim yakaya taşınınca oldu :(
- +1 yıl
Kesin çözüm
Soran+1 yılKesin çözüm? ?
+1 yıl:D hepsi kalar bunların. Sktr et gitsin * oislik herifi. * bn onların.
110 Yorumla
Soran+1 yılSakin ol canım :)) ben biliyorum ne yapacağımı bıktım onlardan her dk tepemizdeler :(
- +1 yıl
Sinirimden yazanadım bile. Allah belasını versin bunların pislikler kimi kandırıyolar be :@
Soran+1 yılÇok haklısın canım kesin var bir şey bu kadar samimi olmaları canımı yakıyor ilk başlarda iyiydi sonra onlar bizim oraya tasinnca oldu yapışkan şeyler ya anlayış sıfır bıktım yaa :(
- +1 yıl
O sevgilin yok mu çok tehlikeli usta yalancı :@ çok kızıyorm böylelerine benim sevgilmde kuzeniyle kıtıştırdı ama bildiğim halde inkar etti
Soran+1 yılNe yaptın canım inkar ediyor da ben kızdan şüpheleniyorum çok sinsi bir şey ya hiç fırsat vermiyor sinemadan çıktık hep birlikte beni bırakacaktı durağa onlara dedi markette bekleyin diye neyse beklediler allahtan sonra ben dedim ne oluyor sinirimi bozdun dedim tartıştık ben ağladım bana dediği sen bir doktora git ruh hastasısın iyi değilsin nasıl düşünürsün böyle bir şeyi saçmalıyorsun bıktım senden dedi ben de nefret ediyorum senden ne halin varsa gör dedim o da benden nefret etmiyorsun bunu anladım gözlerinden git eve uyu dinlen kendine gel dedi sonra da eve geldim hala kendimde degilm
- +1 yıl
Bu pisliklerle uğraşarak kendi sinirlerini harcama yazık ediyosn kendine. Bence geri çekil peşinden koşsn biraz.
Soran+1 yılÖyle yapmayı düşünüyorum canım pislik gıcık şey ya sinirimi bozdu kıskanç olduğumu bildiği halde gözümün içine sokuyor onları
- +1 yıl
Kavga falan etme sakince memnuniyetsizliğini dile getir ve biraz özlesin seni korksun. Seviyorsa seni tercih eder onlarla arasına mesafe koyar. Sn gibi kız üzülmeyi haketmiyo bu soruyu sorman bile yüreğini o kadar güzek tarif etmş ki))) hadi bakalm ne zmn istersen burdaym yazabilrsn
Soran+1 yılÇok sağol canım benim yorumların için bir gelisme olursa yazıcam burada ;) canımı çok acıtıyor konusmasam bir süre onunla belki anlar on kere dedim yok anlamıyor gunahini almiyim da belki onlar da beni kotuluyor olabilir ona karşı çünkü önceden böyle degildi
- +1 yıl
herşey beklerim...
+1 yılturkiyede en cok tacizve tecavuz kuzen ve diger akrabaglardan kaynaklidir ulkenin sartlarini iyi bilmek lazim okadar samimi olunmamasi gerekir haklisin yani
10 Yorumla
+1 yıleşimde beni kıskanırdı kuzenlerimden ama geçiyor zamanla
16 Yorumla
Soran+1 yılKanka sen bu derece samimiydin nasıl çözüldü sorun
- +1 yıl
evet fazla samimiydim ben kuzenlerimle ama sonra uzaklaştık
Soran+1 yılIyi yapmışsın kanka ;)
- +1 yıl
fazla samimiyet kuzen müzen anlamam sekse gidebilir
Soran+1 yılYok kanka abartma o kadar da degil
- +1 yıl
kafana göre
+1 yılaralarinda birsey olabilir. sonucta kuzen kardes olabilir. haklisin kiskanmakla
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kanka ;) ama kiskaninca ruh hastası oluyorum
+1 yılolayın tam aslını bilemiyorum ama senin anlattığına göre sevgilin senin fikirlerine saygı duymuyor
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol ya haklısın anladın beni :( 0
Gizli Üye(36-45)+1 yılSende benim gibi aşırı kıskancsın :D offf çok kötüü :)
14 Yorumla
Soran+1 yılNe yapicaz canım ya elimde degil tahammül edemiyorum :(
Cevap sahibi+1 yılSorma bende öyleyim nasıl bişey iyi biliyorum sinirden ölcek gibi oluyosun :S çözüm bulursan banada söyle :) takmıcakmışsın kafaya vs. Ozamn geçer miş :) demesi kolay :D
Soran+1 yılTakmamak elde değil canim kelin ilacı olsa başına sürer hesabı bir çözüm yok ki :( şu anda onlardalar biliyorum bugün orada kalicak bogasim geliyor off:(
Cevap sahibi+1 yılBukadar çok takma olsun gitsin de
+1 yılHaksızsın bnide kız kuzenimden kıskanır herkes hatta sevgili oldgmuzu zannederler o derece ama o benim canım kuzenim kendimizi biliyoz sorun yok yani
12 Yorumla
Soran+1 yılSon yoksa mutluluklar size ;)
Soran+1 yılSorun yoksa ;)
Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı. Bu konuda ben seni destekliyorum. Şahsen kuzen muzen tanımam ben.
Sana ilgi göstermiyorsa aşkı kuzenlerınde arasın artık10 Yorumlakıskann bu devırde kardse bile güven olmuyor bazenn
16 Yorumla
Soran+1 yılSağol kardeş ;) çok haklısın hiç güven olmuyor :(
Soran+1 yılÖyle olunca da ruh hastası oluyor muşum ona güvenmiyor muşum vs.:(
Soran+1 yılSağol kanka denerim ama bakalım işe yarar m ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBide aile akraba evliliğine olumlu bakıyorsa yandin :)
17 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum kanka ailesinde var annesiyle babası kuzen ben kiskandigimi söyleyince saçmalama sen ruh hastası misin doktora git böyle bir şey olamaz benim kardeşim onlar diyor off ya kızlara hiç guvenmiyorum
Cevap sahibi+1 yılSevgilin yakışıklıysa bencede güvenme derim. Sevgilin de fırlamalık varsa belki hem sana hem ona yürüyor olabilir. O yüzden ki sert tepki verip onun asla öyle birşey yapmayacağını ispatlamaya çalışıyor olabilir.
Cevap sahibi+1 yılSevgilisiyle herseyi yasayıp ailesinden tanıdıklarıyla evlilik düşünen sinsi erkek tipleride var sen olması gerektiği gibi davran zaten ciddi degilse cekip gider gitmezse senindir ama onunla evlensen bile onlar hep hayatınıza burnunu sokacak bunu gözönünde bulundur. Benimde kuzenlerim var ama görüşmem yani sadece facede hal hatır bunlar abartmislar.
Soran+1 yılSağol kanka düşüncem bunu ;) ben sınırımı biliyorum. Çok sinir bozucu yaa. Kurtuluşum yok biliyorum yapmacık davranamam sevmiyorum.
Cevap sahibi+1 yılO zaman kendine yeni yol ciz ya da sevgilin durması gerektigi yeri bilsin. Ama anladığım kadarıyla sevgilin asi bir karakter o yüzden ipler sende :)
Soran+1 yılÇok aşı hemde hep onun dediği doğru :(
Soran+1 yılÇok asi diyecektim kanka ;) ne yapsam ki
Gizli Üye(30-35)+1 yılkesnlikle haklısın. bnde feci kızardm. ya onlar ya ben de resti çek
14 Yorumla
Soran+1 yılSeçim yapmak durumun da birakamam kanka sen ne yaptın peki?
Cevap sahibi+1 yılya ben ya onlar dedim :)
Soran+1 yılEe seni mi seçti
Cevap sahibi+1 yıltabiki. kaybetmeyi göze alamaz. alsa zaten onunla olmam
bacım onun basına aynı sey gelmeden anlayamaz sen ıstedıgın kadar yırtın
10 YorumlaKuzen onlar bizde kuzen kardeş demektir bence kiskanmaman lazim tabi kuzen kuzene evlenen kabileler icin gecerli degil
10 YorumlaSaçmalama allah askına ya
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden ben saçmalıyorum?
Soran+1 yılBen fesat olduğunu düşünmüyorum aynısını ben yapsam anlayış göstermez bir kız benim yanımda erkek arkadaşıma sarılacak öpecek onlara gittiğinde aynı oda da kalacak mümkün değil ben o kadar geniş değilim midem almıyor. Çok samimi olmasına dayanamıyorum kıskanç olduğumu biliyor gözümün önünde yapmasa bari
Kuzenlerinimi döveLim yane ne istiyosun bizden?: D
138 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi olur kanka ;)
Soran+1 yılOnlar kız kanka valla anlarlar benim yaptırdığımı zaten beni kötülediklerini düşünüyorum günahını almiyim da :/ sağol kanka
- +1 yıl
Hahahah kopardın beni : D
zaten beni kötülediklerini düşünüyorum günahını almiyim da :/
Hem günağı aliyosun sonra almiyim diyosun :P alemsin Kanka ozaman sen Kıskanmaya devam yapcak birşey yok : D Bu kızlar senin Herifi yerler söylim sana : D zaten bukadar yakınlaşmaları seni uyuz etmek için emin olabilirsin kızlar yok mu ah kızlar: ) sen daha iyi biLirsin.
Senle bide araları kötü ise sevmiyosalar seni vah vah : D
Soran+1 yılKanka ne yapayım ya çaresiz kaldım ;) baştan sevmedim kanka şimdi iyi olursam yapmacık gibi olmaz hem hiç sevmiyorum bilerek yapıyorlar bu kesin kanka kurtuluş yok mu kanka ya :(
Soran+1 yılBu iyi fikir kanka sanki onlarla sevgili ben diyorum onlarla git sinemaya diyorum isim var yok sen de gel ee ben ne oluyorum orda umrunda değil kızla konuşsam nasıl olur kanka
Soran+1 yılYa öyle mi dersin kanka :( Belki de kaybetme korkusu yok ondan yapıyor çünkü ben sesimi cikarmayinca daha üstüme geliyor
Soran+1 yıl10 ay kanka bu gidişle 1 . yıl zor görünüyor.
Soran+1 yılKanka başlarda çok iyiydi ne olduysa şu son iki ayda oldu onlar bizim yakaya taşındı daha sık görüşmeye başladılar her hafta sonu ya bu gidiyor onlara kalmaya ya da onlar geliyor anladım ki kurtuluş yok kanka. Ben dedim istemiyorum diye ruh hastası dedi bana saçma sapan şeyler düşünüyor musum doktora git iyi değilsin diyo
- +1 yıl
Herşeyin başlangıcı güzeldir be kanak.
Önemli olan gerisi getirmek. Bence o İlişki artık öldü.. Erkekde kızlarda birşey buluyorki onlarla birlikte.
Bide kız kuzen abi ne işin var hergün gez toz falan : ) Sen yol yakınken yoool ver
Zaten bu kız milletini anlamiyorum abi ya. Evlenmeden aşık olmalar falanlar filanlar sonra üzülüyosunuz.. evLenin abi boşverin aşkı meşki bu zamanda herşey çıkar için.
Soran+1 yılKanak hahaha ;)) kanka şaka bir yan yana çok haklısın ciddi bir şekilde konusucam bu kadar samimi olunmaz kanka ya. ya da kızlarla konuşup saçını başını yolucam :/
- +1 yıl
hahaha: )) yanlışlıkla yazdım onu sorry;P
Konuşma bence ya kendini düşürürsün + olarak sen bu olayı o kamile anlattında o devam ediyorsa öLüm beyini gerçekleşti demektir: ) napsan nafile : ) beLkide senin ona kuzenlerinle yakın olma dediğini kızlara söylemiştir daha bir samimi olurlar falan fistik aman boş Muhabbetler.
Soran+1 yılAynen kanka demiş olabilir :( uyuz şeyler telefonumu kırdım onun yüzünden ne günahı vardı telefoncağızımın :)))
Soran+1 yılAynen kanka çok pişmanım şimdi tamirde :( off offf ne çektim yaaa;)
Soran+1 yılYok kanka allah gostermesin ne romantigi benim yaptığım aptallik :(
Soran+1 yılSağol kanka bakalım inş şunlardan bir kurtulayim o zaman yasiycam hayatımı ;)
Soran+1 yılÇok sağol kanka ya moralimin içine ettin :(
Soran+1 yılSağol kanka aydinlattin beni :)
Soran+1 yılKanka olur mu ya öyle olsa niye sorayım buraya yardım alıyorum sizden ;)) bugün konusucam aksama yazarım bilgilendiricem
Soran+1 yılHaha ;) derse ona asıl yıkımı yasatirim asla beni göremez bunu göze alacağını sanmam kanka yine de bakalım ne olcak sa olsun ;)
Soran+1 yılTamam kanka bye;)
Soran+1 yılAradım kanka
Soran+1 yılKanka aradım ilk açmadi biraz sonra bir daha aradım açtı bu sefer nerdesin dedim teyzemlerdeyim dedi ben de her zaman ki gibi yani dedim o da ne var yani teyzemlerde kalmak suçmu? Ben de suç değil tabi ki ama evini unuttun sen git annenle babanla vakit geçir dedim bana dediği ben kız mıyım çocuk muyum nerde kalacağıma kendim karar veririm dedi ben de tabi istediğini yap bundan sonra sen de bana karısmiyacaksin dedim niye dedi ben de nasıl niye sen de bana aynısını yapıyorsun dedim bana yok öyle bir şey yine kıskançlık krizine giriyorsun yarın doktora gidicez birlikte sen uyu dinlen şimdi dedi ben de ne halin varsa gör kuzenlerinle gez toz istediğini yap dedim telefonumu kapadım sabah açtığımda 12 cevapsız çağrı vardı durum bu kanka ne yapayim
- +1 yıl
Kanka süründür kamili: )
İlk önce açmamış telefonu? acaba neden + olarak bu kuzenlerle Yakın temas vs olabilir.. Anne babasınla Zaman geçir diyince ben kızmıyım çocukmuyum? Teyzeye gelince bir hayLi güzel zaman geciriyor:) yane anlican bence 2Li oynuyor hem senle hem kuzenlerle Aşk bu gelir geçer be kanka sende senin halinden anlayan biriyle Mutlu bir hayat sürdür bence.
Soran+1 yılHaklısın kanka biraz konuşmayı kesicem anlasin yeter ya sus sus tepeme çıktı artık bundan sonra farklı bir ben olucam şu an ne halt yiyorsa yesin sonra sıkıldığında beni zor görür
ne kuzeni l*n ben varken karşı cins olamaz annesi kız kardeşi ben sıçarım kuzenine de yeğeninede
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGetir bana sevgilinin kuzenlerinide agizlarini burnlarini kiriyim adam olanlar
https://hizliresim.com/qmGYD300 YorumlaRuh hastaligina yolculuk mod 1
13 Yorumla
Soran+1 yılHaha kanka sen de mi ya ruh hastası miyim yani :(
Soran+1 yılKanka ben krize giriyorum cidden hem aynısını ben yapsam daha fazla tepki gösterir biliyorum ama ucuz numaralar yapmıyorum kurtuluş yok onlardan hiç sevmiyorum seviyor gibi de davranamam kanka yapmacık olamam
Aile & Toplum konusunda 609 cevap paylaştı. kuzenler kardeştir sacmalama dostum:)
13 Yorumla
Soran+1 yılDostum bu kadar samimi olunması normal mi sence aynısını kız arkadaşın yapsa hoş olur mu?
Soran+1 yılUmarım öyledir ;)
+1 yılKız haklı beyler, bn olsam bnde kıskanırdım
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kardeş ;)
+1 yılkuzen, yakın akraba.
Sence kıskanman normal mi?16 Yorumla
Soran+1 yılAşırı derecede olması sence normal mi? Bu derece samimi olması aynısını kız arkadaşın yapsa hoşuna gider mi?
- +1 yıl
Kardeş gibidir onlar. Zaten kardeşine o gözle bakıyorsa adamı bırak.
Soran+1 yılSanmıyorum kızdan şüpheleniyorum kıskandığımı söyledim samimi olma dedim bana dediği sen ruh hastasısın doktora git saçmalıyorsun ne yapayım şimdi ben insan sinemaya çift olarak gider tamam gelsinler bir şey demiyorum da her sefer olmaz aynı odada kalınmaz benim de kuzenlerim var çok da iyiyiz ama bizim yanımıza gelmezler gelse bile çok az
- +1 yıl
Bu konuda sizin ikili hayatınızı rahatsız eden bir durum varsa sizi yalnız bırakmıyorlarsa bu başka bir problem bunun için kıskançlık krizlerine girme güzelce onunla sevgili olduğunu ve başbaşa bir şeyler yaşamak istediğini anlat.
Soran+1 yılAnlamıyor beni aynısını yapsam hoşuna gitmez biliyorum ama öyle ucuz şeyler yapmak istemedim. Konuştum ama yok yani. Başlarda iyiydi ama onlar bizim yakaya taşınınca oldu çok sık görüşmeye başladı gözümün icine sokuyor kiskanmayim da ne yapayım
- +1 yıl
Bu kadar sıkıntı ve çözülmüyorsa ayrılmayı dene
tercihte bulunsan ya senin istediğin gibi olsun ya da bitsin o zaman
neden bu kadar sıkıntı ki?
Haklısın. Kuzenlerle evlenilebilir unutmaa
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kanka bir de o anlasa off ya çok sinir bozucu :(
Doğrusun bendede oluyo
15 Yorumla
Soran+1 yılSen de nasıl oluyor?
Soran+1 yılÇok haklısın kardeşim bir mesafe koy diyorum yok biz böyle büyüdük şöyle büyüdük resmen sinir bozucu :(
Soran+1 yılAynen ya :(
+1 yılkuzen candır walla benden söylemesi.
11 Yorumla
Soran+1 yılMutluluklar kanka size o zaman ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKardes gibi görüyorsa sorun yok
22 Yorumla
Soran+1 yılKız görmüyor sanırım :/ Çok mu abarttım ben. Normal mi bu kadar yakın olması?
Cevap sahibi+1 yılbende yakınımdır mesela onlar benim abim ablam
Aile & Toplum konusunda 9,2b cevap paylaştı. kıskanmak aşkın kanununda var ama sen scmısın
10 Yorumla
+1 yılKıskan Ve Tez Zamanda Ayrılın.
10 Yorumlahaklısınn kizmakta
15 Yorumla
Soran+1 yılSağol kanka ya ;)
Soran+1 yılDestek olduğun için sağol kanka yani bu kadar sırnaşık olması sinirimi bozuyor aynı odada kalıyor birlikte denize sinemaya gidiyorlar sonra ben ruh hastası oluyorum ben yapsam kıyamet kopar :( peki sen ne yaptın canim
Soran+1 yılHayirlisi canım :)
+1 yılhaklısın bence
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kanka ;)
Haksızsın
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden haksızım?
- Aile & Toplum konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılhaklısın
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kanka ;)
+1 yılgebermezsin
11 Yorumla
Soran+1 yılNiye kanka ;)
bence haksızsın :)
18 Yorumla
Soran+1 yılNeden haksizim?
Soran+1 yılİyi siz kuzenlerinizle takılın :/ ama bizi de ihmal ediyorsunuz. Kuzen dediğin sınırını bilecek
Soran+1 yılBen ona bir şey demiyorum. Çok mu abartıyorum? Bu tarz şeyler bana normal gelmiyor
Soran+1 yılAynısını biz yapsak? Empati kurun bakalım ;)
+1 yılhaksızsın
11 Yorumla
Soran+1 yılSebeb?
- Aile & Toplum konusunda 696 cevap paylaştı.
+1 yılHaklisin ben de kiskanirim
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. haklısın bence
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kanka ;)
Malsın
14 Yorumla
Soran+1 yılNiye kanka ;)
Soran+1 yılKuzenle bu derece samimi yılışık olunması normal mi kanka ;)
Guvrniyormusun
15 Yorumla
Soran+1 yılKiskanmaktan güveniyor muyum bilmiyorum kanka ama kızdan şüpheleniyorum o kadar samimi olması canımı acıtıyor
Soran+1 yılÇok sağol kanka keşke o da beni anlasa :(
Soran+1 yılKanka öyle bir şey diyemem tercih yap dersem saçma olur off kurtuluş yok mu bunlardan :(
+1 yılKız güzel mi?
03 Yorumla
Soran+1 yılYaaa :( sen de mi çok güzel ama benim için çok çirkin uff:/
- +1 yıl
Güzelse durum vahim bacım. Çok gördüm öyle kuzen ayağına yavşayanları. Sizi baş başa bırakmamaya çalışmasından belli.
Soran+1 yılSağol arkadaşım kurtuluş yok bunlardan anlayış sıfır :( ne yapsam bilemedim kiskaninca ruh hastası oluyorum
GRUP SEKS YAPIN OH MİS
11 Yorumla
Soran+1 yılbir uza ya az ötede oyna topla git kendini
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar