Bir kişinin arkadaşının olmaması eksiklik mi sizce?

7 8 yıllık arkadaşım vardı 3 4 sene oluyor konuşmuyoruz hiç ondan başka arkadaşım yoktu şimdi hiç yok öyle sohbet edebileceğim ben şahsen eksik hissediyorum kimseyede arkadaş olalım mı diyemem ki
Bir kişinin arkadaşının olmaması eksiklik mi sizce?
Cevapla