Bir insanın hiç arkadaşının olmaması kötü bir şey mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Hep tek takılması her yere yalnız gitmesi vs.
Bir insanın hiç arkadaşının olmaması kötü bir şey mi?
Cevapla