Hiç arkadaşının olmaması kötü bir şey mi?

Ben kabul ediyorum ki geçimsiz bir insanim. Ayni zamanda gecmisimden dolayi cok zor guvenen ve samimiyet kuramayan biriyim. Evlensem dugunume cagiracagim tek arkadasim bile yok. Bundan utanmali miyim bilmiyorum. Bazen guzel dostluklari gorunce ozensem de sonrasinda dost edinecek kimseyi bulamiyorum. Sanki herkes kapilmis gibi. Ve ben bos muhabbet de sevmiyorum. Cocuklugumdan beri yalniz oldugum icin hep yetiskinlerle dostluk kurardim. Bu yuzden bana cok cocukca geliyor muhabbetleri. Siz ne dusunuyorsunuz arkadasi olmayan kadinlar hakkinda?
Güncellemeler
+1 yıl
Gecimsiz olmamin sebebi etrafimdaki ustunluk cabalarina gelememem
Hiç arkadaşının olmaması kötü bir şey mi?
Cevapla