Bir insanın hiç arkadaşının dostunun olmaması kötü mü?

Benim hiç arkadaşım çevrem dostum yok hep yalnızım çocukluğumdan belli dışlanan biriyim okulda bile hep dışlandım yalnızdım ergenliğim gençliğim hep eve kapalı yalnız asosyal geçti hiç arkadaşım çevrem dostum olmadı gençliğim tamamen yalnız geçti hiç kız arkadaşım bile olmadı 1 tane bile arkadaşım yok ne gerçek hayatta ne de sanalda hiç arkadaşım dostum yok hep yalnızım
Bir insanın hiç arkadaşının dostunun olmaması kötü mü?
Cevapla