Aramızda annesinden ötürü kendini sevemeyen var mı?

Kendimi sevemiyordum bir türlü sonra annemin bu yaşıma kadar sürekli yargılamasından bastırmasından ötürü kendimi sevemediğimi fark ettim. Ve aşamıyorum.
Aramızda annesinden ötürü kendini sevemeyen var mı?
Cevapla