Eşimin bu hareketleri normal mi lütfen bana bir akıl verin?

2 senelik evliyim esim evlendigimizde askeri personeldi ailemede banada çok iyi bir insandı görevden gelir benimle ilgilenirdi güler yüzlü iyi bir insandı doğuda görev yapıyordu orada ben rahatsizlandim tansiyon hastası falan oldum hastane imkanı falan yoktu merkezi bir yere tayin istedi eşimde yine doğuda ordada eve gelmesi yasak olan biyere tayin ettiler maddi olarak battık eşimde duzenimiz yok bu şekilde diyip işten istifa etmek istediğini söyledi böyle biseye karışmam sen karar ver dedim kardeşlerinin çalıştığı biyer vardı orada çalışırım dedi istifa etti daha sonra memleketine gittik oradda işler ters gitti maaşlarını falan alamadılar 4-5 ay kaldık sonra kardesleriylede arası bozuldu bu arada ailesiyle zaten küs annesi bana ağza alınmayacak laflar etti düğünü bozmaya çalıştı nikahı bile düğünden önce olsun istemedi şehit olurda parası bana kalır diye benle alakası yok aileisyle arası oncedende kötüymüş zaten istemeye bile getirmeyecekti sonra getirdi aralarini buluyodum hep annes nişan günü bile ortak arkadaşımız olan birinin yanında söylemis çirkin kızı alıyor diye buna benzemez daha ne laflar hepsine sustum en sonunda düğün günü bozmaya çalıştı bozamadı düğünden sonra gidince oğlunu aramış oro... spu falan demiş benim için eşimde konusmuyo o günden beri yani ailesiylede konuşmuyoruz 7 kardeşler kardesleride hep beni bi türlü sevemdi bilmiyorum niye herneyse kardeslerine güvendik gittik memleketine sahip çıkmadılar sonra eşim burada olmuyo senin memleketine gidelim kiralarda uygun dedi büyük şehir işte buluruz dedi geldik bir ay ailemin yanında kaldık Allah razı olsun ekmek bile aldirmadilar bize üstüne sigaramızı bile babam aldı çocuklarından farksız davrandılar 1 hafta öncede ev tuttuk benim memleketimde iş bukuruz dedik iş arıyoruz şu an çok şükür yiyecek yemegimizde var ailem pazar alışverişimizi bile yapıp getiriyo bugün annemle kardeşim geldi kardeşim 14 yaşında yaşına göre biraz kilolu eşim sürekli ona laf söylüyor annemlerin yanında bana kötü davranıyor anneme falan lafı sözü yok ama küçücük çocuktan ne istersinki elinde telefon sürekli oyun oynuyo biraz benimle ilgilen diyorum yani film izleyelim sohbet edilim hiçbir türkü ne konusuyo ne bişey yapıyo ailemin aklıda bende kalıyo annem çok mutsuzsun kapımız sana hep açık hiç evlenmemiş gibi davranırız eğer mutsuzsan dedi ama eşimi yarı yokda bırakıp gidemiyorum iş bulunca biraz düzene girince düzelir diye düşünüyorum ama çok zoruma gidiyor sürekli yalnızım hiç umrunda değilimsevmiyo sanki beni kaç kere bitsin bu iş ben sana ne verebilirim falan dedi ben huzurdan başka bişey istemem dedim psikolojisi bozuldu evet haklı 7-8 ay öncesine kadar düzenli işi gücü vardı ama bana böyle davranmasımı gerekiyor sizce ne yapmalıyım

Eşimin bu hareketleri normal mi lütfen bana bir akıl verin?
Cevapla