Eşimin garip hareketleri var bunu neden yapıyor olabilir?

4 senelik beraberligin sonunda evlendik. 1 yıldır evliyim. Eşim olur olmaz şeylere bagırıyor üslubu çok çürük biri. Her şeyi güzel bir dil ile izah etsem de her şeyi tersleyerek cevaplıyor. İletişimimiz olmuyor. Oldugunda da ya tartışmayla bitiyor ya da kavga ile. Ortada hiçbir sorun yok. Mutfakta beraber bir şeylerle ugraşıyoruz. Elinde bıçakla peyniri dogruyo yanında geçerken bir anda dolaba kıstırıp bogazımı sıktı o an ne yaşadıgımı anlayamadım yutagım acıdı ve ben gözlerine baka kaldım bir de üstüne dua et elimle sıkıyorum “diger elinde bıçak var” bunu elimle degil de bıçakla yapsaydım gibi bi şey söyledi ben daha çok kitlendim o an ne hissettigimi tarif bile edemem. Anksiyetem var. Evlendikten sonra psikayatrise gittim. Anksiyete teşhisi kondu. Eşim biliyo ama saçma sapan ele avuca sıgmayan sebeplerden dolayı daha çok üstüme geliyor. Her gün aglıyorum. Sarılıp öpüp tekrar aynı şeyleri yapıyor. Dügün öncesi bana yapmadıgı şeyi bırakmadı. Sürekli yalan konuşan ve söyledigi şeyleri reddeden birisi. Beni çok sevdigini söylüyor ama neden böyle yapıyo bilmiyorum her gün aglıyorum ve saçmalıkları karşısında akıl tutulması yaşıyorum.

Eşimin garip hareketleri var bunu neden yapıyor olabilir?
Cevapla