• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlilikte düğün yapmak gösteriş meraklılığı mıdır?

Biscolatagirl
Biscolatagirl Takip Et
FenomenMaster Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1014
Yapay Zekaya Sor
Evlilikte düğün yapmak gösteriş meraklılığı mıdır?

#Biscolata🍫💜

Evlilikte düğün yapmak gösteriş meraklılığı mıdır?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Bence öyle. Yani düğün yapmak kadar saçma bir şey yok. Bir tane yarışma programı vardı çiftler yarışıyordu yaparsın aşkım diye. Orada bir genç çift çıkmıştı o zaman parasıyla 512 TL tuttu bizim bütün masraflarımız diyordu. Sade bir nikah yapmışlar kıyafet yine kendileri böyle seçmişler. Düğüne falan ne gerek vardı biz o düğüm masrafına yurt dışı tatili yaptık yurt dışını gezdik diyorlardı. O kadar imrenmiştim ki onlara o zaman. Ne güzel sadece kendilerini mutlu etmişler kendileri için yaşamışlar. Düğünde sen davetleri mutlu etmeye çalışıyorsun. Yemek organizasyonu, pasta organizasyonu falan. Zaten gelen takıydı falan bir sürü masrafa geri gidiyor. Şu anki aklım olsa bence düğün istemeyen bir eş adayı bulmaya çalışırdım.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır alakası bile yok. Düğün demek özel günü kutlamak. Eş dost ile eğlenmek en azından biz öyle yapıyoruz, biliyoruz. Gerçi şimdi görgüsüz düğünleri çoğaldı ve gösteriş gibi algılanıyor. Mesela mütevazı küçük bir salonda gayete güzel düğün yapılıyor.

    3
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Mütevazi düğüne bende karşı değilim. Ahahah ama bizim düğünler fazla gösterişli oluyor. Düğüne doydum desem yeridir😄😅

      Yorumla
    • MadamLila
      MadamLila
      1 yıl

      Bizim mütevazı, küçük bir mekânda eş dost gerçek bir düğün yapılıyor.

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Kültür etkisi işte ben sevmiyorum zaten öyle. Kendimde olsa sade tercih ederim.

      Yorumla
    • MadamLila
      MadamLila
      1 yıl

      Tercih meselesi tabi ki

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Düğin yapmak için tonla para verip gelinlik alıyorlar. Sonra o gelinliği 2. el eşya alım - satım aplikasyonlarında yarı fiyatına satmak için 40 takla atıyorlar.

    Gösteriş yapmak ahmaklık bana göre. Bu durumda düğün yapmak da ahmaklık olmuş oluyor 😄

    3
    13 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahah evet ay birde gelinliği satın alanlar var ya🤣🤣

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Ee şu kadar paraya aldık diye hava atacak 😄

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Aaa tabi hava kalır içlerinde sonra şişer bomm🤣🤣💥💣🎆

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Aman aman 😄

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Cevap yazacaktım ama bu yorumlaşmayı okumak içimin yağlarını eritti gerek kalmadı jdjdk

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      @OrganIQ :)))

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      KS partisi kurucaz beraber sjj

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Aaa Biscolata ile mi?

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      @OrganIQ büyük düşünsene hepimiz😄

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Ahahah emin misin?
      Pembeliler partisi kurun buradaki mavililerle yola bile çıkılmaz jdkdk

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      @OrganIQ Kadın gücü evet fazlaca yeter @firu_zen daha büyük düşünmüş demek:)

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      @OrganIQ ee sen de mavilisin ama Fizan'a bile gidilir seninle😄
      Çürükleri eleyip, yola öyle çıkarız biz de sjj

      Yorumla
    • OrganIQ
      OrganIQ
      1 yıl

      Jdksks

      Yorumla
  • güℓ_кяαℓiçeѕi
    güℓ_кяαℓiçeѕi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Ben rüyamda kır düğünü yapıyordum aşırı sadeydi ve tatlıydı. Eşimde çok tatlı, beyefendi, yakışıklı biriydi. Kaan Yılmaza benziyordu tipi. Çokta tatlı bir evliliğimiz oluyordu. Ama işte rüya. Salon düğünleri, kına geceleri midemi bulandırıyor.

    1
    10 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Kader güler elbet:)

      Yorumla
    • güℓ_кяαℓiçeѕi
      güℓ_кяαℓiçeѕi
      1 yıl

      Sanmam.

      Yorumla
    • güℓ_кяαℓiçeѕi
      güℓ_кяαℓiçeѕi
      1 yıl

      Anca rüyamda görürüm.

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Deme deme öyle sana bir biscolata veriyorum ve hemen motive oluyorsunn🍫🤎🤎

      Yorumla
    • güℓ_кяαℓiçeѕi
      güℓ_кяαℓiçeѕi
      1 yıl

      Bu regl bu ay moralimin içine etti. Seninki de gecikti mi bu arada

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Doğrudur. Hayır ben bu sorunları yaşamıyorum.
      Bu arada seni hatırladım. Biraz zaman yoktun gelmişsin:)

      Yorumla
    • güℓ_кяαℓiçeѕi
      güℓ_кяαℓiçeѕi
      1 yıl

      Benim psikolojim bu sene alt üst oldu. Ne istediğimi bilmiyorum. Ne yapsam bilmiyorum. A yapsam gözüm b de kalıyor. B yapsam gözüm A da kalıyor. Geziyorum sıkılıyorum gezmiyorum sıkılıyorum. Menopoza filan mı girdim bilmiyorum.

      Yorumla
    • güℓ_кяαℓiçeѕi
      güℓ_кяαℓiçeѕi
      1 yıl

      Siteye girmek istemiyorum sinirlerim bozuluyor. Girmesem aklım kalıyor. Allah belamı vermiş resmen.

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Yaşın doğruysa menopoz için erken imkansız girmen:)
      Akrep dolunayı etkisi var Kasım ayındayız.

      Yorumla
    • güℓ_кяαℓiçeѕi
      güℓ_кяαℓiçeѕi
      1 yıl

      O dolunayın var ya... zaten balık burcuyum bu burçla baş etmesi zaten zor. Bir de regl olacağım. Bir dolunay eksikti. Fentamil kullanmış gibi geziyorum ortada ya.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

48

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    ben düğün yapmak istemezdim. ama düğün yapanlara da normal gözle bakarım tabi ki de

    1
    0 Yorumla
  • MehmetDemirrr
    MehmetDemirrr Takip Et
    Guru Yaş: 35
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı.

    kiminde gösteriş merakı, kiminde sîdīk yarışı. Düğüne harcanacak parayla kurulacak yuvaya güzel ev eşyaları alınabilir. ayrıca şunuda belirteyim burada olumsuz cevap verenlerin %99’u düğünüm nasıl şatafatlı olsun diye kafa patlatacaklardır zamanı gelince.

    4
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Canım eskiden düğün yapmak örf adet şan , güç gösterisi niteliği taşıyorfu özelliklede erkekler için ama şimdi bu düşünce tarzı maddi şartların etkisi ilede değişmeye başladı şimdi sade nikah daha çok tercih ediliyor

    2
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet balım zaten daha mantıklı boşanmalar bu kadar çokken.

      Yorumla
  • ALTAYBEY
    ALTAYBEY Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 59%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 976 cevap paylaştı.

    İmkanlar dahilinde düşünmek gerekiyor. İnsanın bütçesini zora sokmayacak bir durum varsa neden olmasın gayet güzel bir anı hatıra olarak kalır ancak maddi gücü bu konuda kendisine sorun olacak insanların düğün diye diretmeleri görgüsüzlükten başka bir şey olduğunu düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • AskeriiMühendissss
    AskeriiMühendissss Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    saçma bir şey tanımadıgım akrabalarım gelecek dğünüme ne gerek var en yakın 15 20 kişiyi yemeğe götür aille arası bir nikah tamamdır düğüne vereceğim parayla eşimi yurt dışı tatiline götürürüm

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Doğru dedin✅✌🏻

      Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Kesinlikle böyle olduğunu düşünüyorum. Çok gereksiz bence. Kıy nikahını 25-20 yakın arkadaşınla git eglence mekanında ya da taha otantik bir restaurantta yemeğini ye bitti gitti.

    1
    5 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Eğlence mekanı ayarlamak evet daha mantıklı.

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      1 yıl

      Arkadaşlarımın çoğuna nevizade de genelde üstü açık sadece onlara özel odaların bulunduğu meyhanelerde falan organizasyonlar ayarlıyorum. Miss gibi de geçiyor. Herkes tek tek konusmasını ypaıyor yemeğini yiyor kalkıp iki dans ediyor mutluluklarını paylaşıyor bitiyor gidiyor :D Yok makas kesmiyor, yok sandığın üstüne oturma arabanın onunu kesme , kapıyı kapatma, davul zurna ile bütün mahalleye ana bacı sövdürme bunlar daha starter bir de ben starter ı bile bitirmeye üşendim :D

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      😅😅😅
      Evet gerçek düğün oluyor. Düğünlerde de kişi katılımı odaklılar. Ama kalabalık olunca kimisi ya çekingen ya da kalabalık sevmediğinden öylece köşede düğünün bitmesini bekleyerek oturuyor. Küçük ama eğlenceli yerlerde herkes katılıyor en azından eğlence anlamında.😅

      Yorumla
    • psychoparadıse
      psychoparadıse
      1 yıl

      Ne kadar da haklı bir biscolata :))

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Teşekkür ederim☺️

      Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Aslında düğün yapmak güzeldi eskiden şimdi gösteriş oldu şu an çoğu insan düğün yapmayıp o parayı geleceği için düşünüyor akillilar

    1
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet daha mantıklı ve balayına daha güzel gidilir o düğüne harcanan paralarla.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak işte mantikli kadın akıl fışkırıyor😂

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      🥳🥳😎👈🏻👈🏻🍫

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      🌹🌹

      Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Düğün çiftler için yapılan bir şey değil, akrabaların karınlarını doyurmak için yapılan bir eylemdir.

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Yemekliyse evet😅

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Millet erik dalı oynasin diye fuzuli masraf😂😂😂

    2
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Yani küçük ama eğlenceli yerlerde de oynanır.😅
      Yarış hali işte hep.

      Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bir şeyi isteyebiliriz veya istemeyebiliriz. Bizim bunu istemiyor olmamız karşımızdaki isteyen kişiyi görgüsüz, gösteriş meraklısı vs yapmaz. Bu onun tercihidir, öyle mutlu olmuştur. Bize de saygı duymak düşer

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    öyledir sırf millete hava atmak amaç yoksa neyle hava atacaklar

    1
    2 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Öyle Asya😄🍀

      Yorumla
    • Asya_2275
      Asya_2275
      1 yıl

      🌸🌸

      Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bence hayır. Bi tür evliliği kutlama şekli benim için.

    1
    7 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Oynayıp zıplayacağım çatır çatır çatlatacağim diyor sen🤣

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      1 yıl

      E tabiii yahu🥹

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Kız düşman çatlatırken ağlanmaz gül bakayım🤣🤣🤣

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      1 yıl

      Onlar sevinç gözyaşları 😄sende nedime ol ehehe

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ahahah ben gelinin kız kardeşi hani şu simli süslü giyinen🤣🤣

      Yorumla
    • helene1
      helene1
      1 yıl

      Aaaaa cuk diye oturdu yaa 😄

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      🥳🥳✨😎

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Nerede o eski zamanların düğünleri Eskiden Sokak düğünü bile ne kadar güzel olurdu şimdi ha şöyle olsa böyle olsun diye abartıp duruyorlar ha düğün yapılır mı yapılır bütçenin yettiği şekilde yaparsın kendini zorlamadan kasmadan abartmadan

    1
    0 Yorumla
  • kübrl
    kübrl Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Değildir aslında, ancak bunu gösteriş için abartı bi şekilde yapanları da göz ardı etmemek gerek

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet bazısı sadece gösteriş✌🏻

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Hem gösterişli hem de karşı tarafı çatlatmak için evlilikte düğün yaparlar..

    1
    2 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Hahaha evet çatlasınlar diye sohbetler çok döner.🤣

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • fenerlihüso
    fenerlihüso Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 95%
    1 yıl

    Valla gösteriş desen gösteriş değil merak desen merak değil
    Harbi düğün niye var

    1
    4 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Yarış hali işte akraba, arkadaş çevresine.😄

      Yorumla
    • fenerlihüso
      fenerlihüso
      1 yıl

      En başlıca sebebi akrabadır kesin 😂

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Aman ben sevmiyorum ya bizim aile fertleri seviyorlar. Kendimde sade tercih ederim😄

      Yorumla
    • fenerlihüso
      fenerlihüso
      1 yıl

      İnşallah istedigin gibi olur 😄

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bu devirde parası olan yapar. Mantığını hala anlamış değilim.

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Aynen parada olsa gereksiz. Küçük ama eğlenceli mekanlar ayarlamak daha mantıklı.
      Boşanmalar bu kadar artmışken👈🏻🙄

  • gecenin_kralicesii
    gecenin_kralicesii Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Değil ama bana göre gereksiz onun yerine evlendikten sonra balayına çıkarım

    1
    1 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Evet balayına daha fazla enerji ve bütçe ayırmak daha mantıklı✅

      Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    1 yıl

    Ben düğün yapmak istemiyorum şahsi fikrim inşallah evleneceğim kişi de istemez 😂

    1
    8 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      İstemiyormuşsun inşallah diyelim öyleyse😄😄

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      1 yıl

      Valla sevmiyorum bak hiç canım almıyor düğün olayını 😂

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Ben yıllardır aile meclisi düğünleri gösterişli diye banada gına geldi🤣🤣
      Kendimde sade bir tören tercih ederdim kesinliklee.

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      1 yıl

      Nikah yapıp geçeceksin valla düğün masrafı ile de başka bir olay yapılabilir tatil vs

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Nikah sonrası küçük ama eğlenilen mekanlar mantıklı.

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      1 yıl

      Ben oraya da gitmem kadınlar arası olursa okey 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Kına öyleyse😄

      Yorumla
    • Subarusti
      Subarusti
      1 yıl

      Heh o olabilir 😂😂😂😂

      Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Eskiden düğün yapmak güzeldi şimdi ise gösteriş ve ilgi çekmek telaşına düştü millet yani okadar parayı bence balayı yapıp yurt dışı gezmek daha mantıklı geliyor bana 😉🙏

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Düğün denilen şey "bakın biz bu gece gerdeğe giricez hepinizin haberi olsun" demektir. Nikah yapan çiftler düğüne kadar ayrı evde kalıyolar yine neden? Çünkü milletin gerdekten haberi olmadan olmaz😂

    1
    0 Yorumla
  • Rami3545
    Rami3545 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Eskiden adetti gelenekti artık boqu çıktı.. bakın ben evleniyorum gelin bedava yemek alkol çalgı çengi dansöz canlı müzik var demek gibi bişey olmuş vaziyette

    1
    0 Yorumla
  • asdafsfa
    asdafsfa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Biraz gelenek biraz gösteriş.

    Ben yapmam şahsen, parasının çeyreğine gider karımla 1 hafta otel tatili yaparız daha iyi awq

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Gösteriş yapmak için elbette. Düz mantık gösteriş. Elâleme kızı ve oğlanı gösterip düşman çatlatma operasyonu kapsamında yapılır o düğün.

    1
    0 Yorumla
  • BuzPüskürtenEjder
    BuzPüskürtenEjder Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Düğünü ne kadar abarttığına göre evet. Bazıları İngiltere prensi/prensesi gibi evlenmeye çalışıyor, sonra ömür boyu borç ödüyor.

    1
    0 Yorumla
  • xzywomen
    xzywomen Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 94%
    1 yıl

    Düğüne gerek olduğunu dusunmuyorum şatafatlı masraflı şeyler sade olmalı tabi bı anı olarak kalacak ama sonuçta anlamı yok benim icin

    1
    0 Yorumla
  • İkide1
    İkide1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    1 yıl

    Bence düğün yapmak gereksiz her türlü boşa masraf. Stres, gerginlik de cabası. O parayla tatile gideriz veya yatırım yaparım.

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Yok ya. Ben istemiyorum ama kişiler bunu en mutlu günü olarak görüp isteyebilir. Gayet normal bir durum.

    1
    0 Yorumla
  • Seda23344
    Seda23344 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl

    Bence gereksiz masraf isteyen yapsin imkani olan ama imkani yoksa borca harca girip kredi yukune luzum yok

    1
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Limitleri zorlamak gösteriş meraklılığıdır. Adam nikah yapalım der, sen de yok ben kır düğünü isterim dersen o gösteriştir.

    1
    0 Yorumla
  • TheMedeni
    TheMedeni Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 83%
    1 yıl

    Bugünkü şartlarda hiç gerek yok
    O parayla evlilik için çok daha faydalı şeyler yapılabilir

    1
    0 Yorumla
  • Kırmızı8
    Kırmızı8 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Gereksiz bi etkinlik ve masraf kesinlikle daha ufak capli ve eglenceli bi etkinlik olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    evet gösteriş için düğün yapanlar var ama bunlar zengin aileler

    1
    0 Yorumla
  • Pseudanor
    Pseudanor Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Eskiden hayir ama su an birazcik paralar gidiyor ya petibörgirl 🖤

    1
    0 Yorumla
  • TheGirlTakingRedPill
    TheGirlTakingRedPill Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.

    Sosyoekonomik seviyesine göre fazla lüks düğün yapmaya çalışanlar için evet.

    1
    0 Yorumla
  • _-_-_Öcüü-_-_
    _-_-_Öcüü-_-_ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Olması gereken bir şey. Her kadın düğün hayali kuruyor

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Kişiye bağlı bu devirde en güzeli sade nikah ve kına

    1
    0 Yorumla
  • Hellboy29
    Hellboy29 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 58%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Gösteriş değil de adet diyerek saklananlar olsa da gereksiz bir şey olduğu açık ve net yani.

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Tercih meselesi, gösterişle alakalı olduğunu düşünmüyorum...

    1
    0 Yorumla
  • ᴅᴇʟiʙᴀʟıɴᴢᴇʜʀi
    ᴅᴇʟiʙᴀʟıɴᴢᴇʜʀi Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Düğünü çok saçma ve masraflı buluyorum. Sade nikah yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Eğer durumun yoksa evet gösteriş meraklılığı olur o zaman

    1
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Değil bence iki kişinin en mutlu günü istedikleri gibi yaparlar

    1
    0 Yorumla
  • KinkyFurky7
    KinkyFurky7 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 946 cevap paylaştı.

    Aslında değil sadece çevredekilerin gönlü olsun gibi bir şey bence

    1
    0 Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Günümüzde artık birçok insan gösteriş merakı olduğu için eskisi gibi düğünleri sevmez oldum.

    1
    0 Yorumla
  • Uzaktaki_Anılar
    Uzaktaki_Anılar Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Artık evlikteki her şey gösteriş kız isteme bilmem bir ton saçma sapan adet.. yahu evlenen kişilere yardımcı olmak yerine sömürüyorlar

    0
    0 Yorumla
  • HardFastFierY
    HardFastFierY Takip Et
    Guru Yaş: 34
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı.

    Ben düğün yapmak yerine nikah yapma taraftarıyım düğün salonuna o kadar para vereceğime eşimin koluna 2 bilezik fazla takarım

    1
    0 Yorumla
  • Arc-en-cieel
    Arc-en-cieel Takip Et
    Guru Yaş: 27
    1 yıl

    Yoo bizde mecburi isteyen ekonomik yapar isteyen şatafatlı

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Yok değildir.

    1
    3 Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Abartılı değilse evet.

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Aynen, abartılı olmasın ama ufak bir kutlama şeklinde olabilir bence

      Yorumla
    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Aynen öylee✌🏻🌷

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Büyük çoğunluk gösteriş amaçlı tercih ediyor, kalan kısım ise gelenekler..

    0
    0 Yorumla
  • olasılıklararenedak
    olasılıklararenedak Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hayır bu gelenek görenektir.

    1
    0 Yorumla
  • anonim190705052006
    anonim190705052006 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    evet gösteriş meraklılığıdır

    1
    0 Yorumla
  • raif1923
    raif1923 Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    gelenek güzelim o

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Yok ya gayet normal bir şey

    1
    0 Yorumla
  • Wantutriforooo
    Wantutriforooo Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    Bana göre öylede kimininde ailesi istiyor zorla

    1
    0 Yorumla
  • GodOfWarAres
    GodOfWarAres Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Bana göre tamamen gereksiz

    1
    0 Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sayılabilir 😂

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    1 yıl

    Tamamen kişisel tercih.

    1
    0 Yorumla
  • Cold_charismatic
    Cold_charismatic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Zevk meselesi diyelim.😃

    1
    0 Yorumla
  • tarihizle
    tarihizle Takip Et
    Master Yaş: 61 , eic 99%
    1 yıl

    Düğün çağımızın en yobaz eylemidir


    1
    0 Yorumla
  • sibeluysalci
    sibeluysalci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Yapmadım. Kim gerçek dost belli oldu.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlilikte düğün yapmak gösteriş meraklılığı mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Düğün yapmak gösteriş işi mi yoksa yapılmalı mıdır? 19 cevap verildi
Düğün yapmak görgüsüzlük müdür? 66 cevap verildi
Düğün yapmak görgüsüzlük müdür? 52 cevap verildi
Sade bir nikah kıymak enayilik mi? 5 cevap verildi
Evlilikte düğün şart mı sizce? 23 cevap verildi
Evlilikte düğün şart mı sizce? 43 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨