Aile & Toplum Türkiyede bayan olarak ayrı eve çıkmak zor mu? isimsizdiss Takip Et Guru Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ailemle yaşıyorum Güncellemeler1 yıl Medeni şekilde, olay çıkmadan Güncellemeler1 yıl Maddi durumdan ziyade elalem ne der düşüncesinden dolayı sordum Türkiyede bayan olarak ayrı eve çıkmak zor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
HamzaAskaroglu Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 482 cevap paylaştı. İstiyorsan çıkabilirsin. Hayatını başkalarının ne dediğine göre mi yaşayacaksın yoksa kendi hür iradenle aldığın kararlarla mı? 0 0 Yorumla
yaralı_gönlüm Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 73% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 464 cevap paylaştı. Günümüz turkiyesinde maalesef hem maddi hemde manevi olarak bırakın bir bayanı erkeğin bile ayrı eve çık. asi çok zor 0 0 Yorumla
Behavaha Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Evlenmeden ayrı eve çıkmak bence mantıksız. Aile evinde yaşamak daha konforlu bana göre. 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Aileden ancak farklı yerde ise başlarsan olur 0 0 Yorumla
Dearhead Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiç bilemiyorum ki yani kararsız kaldım 😒 0 0 Yorumla
purplewater75 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Çok zor erkek olarak ben ne kadar zor olduğunu biliyorsam bayanları düşünemiyorum. 0 0 Yorumla
gizli4343 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 47% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Maddi gücün iyiyse sıkıntı olmazKiralar yüksek 0 1 Yorumla gizli4343 1 yıl elaleme neden bu kadar takıyorsun mesela örnek ver? Yorumla
chace Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Erkek kadın farketmez bu ekonomide herkes için cok zor 😀 0 0 Yorumla
magnumelegant Takip Et Master Yaş: 40 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Elalem ne der düşüncesi oldugu sürece mutlu olamayacaksın emin ol 1 0 Yorumla
HardFastFierY Takip Et Guru Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı. Elalemi ne düşünüyosun yahu sen kendine bak elalem her zaman kulp takacak bir şey bulur ayrıca elaleme göre mi yaşıyosun bu hayatı 0 0 Yorumla
nurbeyzaalt Takip Et Xper 3 Yaş: 21 1 yıl aile evinden çıkacaksan yalnizliğa alışana kadar zor. 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. Yaşınız doğruysa Geç bile kalmışsınız 0 2 Yorumla isimsizdiss 1 yıl 27 yaşındayım Yorumla Bay_Nutella 1 yıl Hımm o zaman zamanı geldi Yorumla
tanıkoyan Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Çık ama insanlar arkandan konuşmayı sever 0 1 Yorumla isimsizdiss 1 yıl İşte bu var Yorumla
Wantutriforooo Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% 1 yıl zor hemde koruma olarak da zor tek başına evde 0 0 Yorumla
Pool34 Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Ekonomik gücün yoksa zor 0 1 Yorumla Pool34 1 yıl Elalemi boş ver, bende tek yaşıyorum mesela ama avantajım erkek olmam Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. sınırları çizdikten sonra zor değil 0 0 Yorumla
Baba-Fingo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 50% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yoo istersen çok basit 0 0 Yorumla
Forezz55 Takip Et Yoda Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı. Hayır paran varsa çık 0 0 Yorumla
YorgunBirCicek Takip Et Master Yaş: 23 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evet zor. 0 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Komşulara bağlı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
İstiyorsan çıkabilirsin. Hayatını başkalarının ne dediğine göre mi yaşayacaksın yoksa kendi hür iradenle aldığın kararlarla mı?
Günümüz turkiyesinde maalesef hem maddi hemde manevi olarak bırakın bir bayanı erkeğin bile ayrı eve çık. asi çok zor
Evlenmeden ayrı eve çıkmak bence mantıksız. Aile evinde yaşamak daha konforlu bana göre.
Aileden ancak farklı yerde ise başlarsan olur
Hiç bilemiyorum ki yani kararsız kaldım 😒
Çok zor erkek olarak ben ne kadar zor olduğunu biliyorsam bayanları düşünemiyorum.
Maddi gücün iyiyse sıkıntı olmaz
Kiralar yüksek
elaleme neden bu kadar takıyorsun mesela örnek ver?
Erkek kadın farketmez bu ekonomide herkes için cok zor 😀
Elalem ne der düşüncesi oldugu sürece mutlu olamayacaksın emin ol
Elalemi ne düşünüyosun yahu sen kendine bak elalem her zaman kulp takacak bir şey bulur ayrıca elaleme göre mi yaşıyosun bu hayatı
aile evinden çıkacaksan yalnizliğa alışana kadar zor.
Yaşınız doğruysa Geç bile kalmışsınız
27 yaşındayım
Hımm o zaman zamanı geldi
Çık ama insanlar arkandan konuşmayı sever
İşte bu var
zor hemde koruma olarak da zor tek başına evde
Ekonomik gücün yoksa zor
Elalemi boş ver, bende tek yaşıyorum mesela ama avantajım erkek olmam
sınırları çizdikten sonra zor değil
Yani illa ki sorun oluyor.
Erkek bile çıkamiyo
Yalnız kalırsan zor olur
zor değil ama dikkatli olmak gerek
Yoo istersen çok basit
Bence zor değil. Tamamen toplum algısı
Bir tane erkek bul yanına bence
Hayır paran varsa çık
Zor değil.
Zor evet
Evet zor.
Komşulara bağlı