Bir kız bir erkeğe arkadaşlık isteği gönderir erkek birşey yazmayınca da tekrar niye siler?

Hem arkadaşlık gönderir hem de erkek birşey yazmayınca tekrar niye siler.Facebook ve bu tür ortamlarda.İlla erkek tarafının mı yazması gerekiyor.Arkadaşlık da eşitlik yok mudur?...Genel cevapları alabilir miyim?
Bir kız bir erkeğe arkadaşlık isteği gönderir erkek birşey yazmayınca da tekrar niye siler?
Cevapla