10 gündür bekliyorum yazmasını hikayelerimi hemen görüyor beni beğendiğini biliyorum ama hala yazmadı sizce zamanını mı bekliyor yoksa çekiniyor mu
3 ay
Cevap
2Cevap
Her beğenen yazmak zorunda mi? İlgisi bu kadar dikkatimi çekiyor sen yazabilirsin mesela 👌🏻👌🏻
Ya şimdi tanıdık ya çocuk damga yemekten çekiniyor hemen yazmak istemiyor diye düşünüyorum, üstelik benim yazmam onun hoşuna gitmez çünkü zor kızlardan hoşlanıyor bey efendi ilk adımı benim atmam onda heyecan yaratmaz o yüzden beklemek zorundayım bende bu süreçte onu cesaretlendirecek şeyler paydaşmak istiyorum açıkçası bahanesi olsun yazmak için
Ya çekinmiştir ya da öylesine eklemiştir
Tanıdık biri bence çekinmiştir sonuç olarak başkalarının duymasından vs
Büyük ihtimal o yüzdendir
Onun yazmasını nazik sağlarım
Nasıl
Çok iyi kesin öyle yapp
Yazmasına sağla bir şekilde
Nasıl ama ne paylaşayım da cvp vermeye bahanesi olsun
Ben yazayım
Teşekkürler sanıklar ilgimi çekmiyor
Sapiklar
O sapık olmuyor da ben mi oluyorum aq sanki verecen de yazicam.
İnan seni tanımadığım halde sana bin basar sapik abaza olduğunu burdan tek mesajinla aldım umarım topluma kazandırılmaz kaybedilirsin sen ve senin gibileri
Aga ne kastın aq çok ağır pick me kızsın.
Beğendi yazmıyor diyene kadar kalk kendin yaz varsın yoksun erkekler yazsın.
Sonra yazınca da sApiK abİ yhA diye ağlıyorsunuz.
Seni ilgileniren bir konu değil istersem ben yazarım istersem beklerim o yazar mantıklı bir fikir vermediğin sürece bu dediklerin boş
Kendinle çelişen bir ergen olduğun için çok bile ciddiye aldım seni.
Sadece kızlar cevaplasin seçeneği var ama slak olduğun için muhtemelen onu da görmedin lütfen beni engeller misin?
HahHh inan senin gibi erkekler yorum yapmasın diye bir dahakine o seçeneği kullanacağım sen o mercimek aklını yorma kıyamam sana stres yapma
Ya ağlama aq şakasına yazayım dedim pick mi gibi burada ağladın Özgüveni olmayan bir ergen için çok konuşuyorsun bence.
Hahahah tamam mercimek beyinlim
Ya hadi sen pick me olmaya devam et 😂😂
Hahaha mercimek beyinli olup Abaza olmaktan daha iyidir
Varsın pick me olayım umrumda dışında bir abazanin boş fikirleri 😂😂
Ya aQ takıntıli Ergeni sal beni ya nasıl da kudurmuş hala yaziyor abahahsnahss
Neden yazsın?
Aşk başlasın çünkü
Sen her ekleyene veriyor musun?
O işlere anneniz bakıyor
Sizin sülaleyi pazarlamaya bakar, haklısınız.
Hahaha laf soktuğunu sanan ergen bir malsın acınası zihniyet 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Burada biraz heyecan, biraz da belirsizlik kokusu var 💌 Sen beklerken kafada bin senaryo dönüyor, biliyorum. Eğer hikayelerini anında izliyorsa ilgisiz değil bence 👀 Ama bazı erkekler ilk adımı atma konusunda fazla düşünüyor, reddedilmekten çekinebiliyor ya da “acaba o da ister mi” diye nabız yokluyor olabilir. 10 gün uzun ama imkansız değil. Küçük bir hikaye etkileşimiyle topu ona atmayı düşünür müsün? 😏✨