İş yerindeki ablanın düğünü oldu. Gitmedim diye arayıp nankör, yazıklar olsun dedi. Abartmamis mi?

Ablanın 1 ay önce düğünü oldu ve başka şehre gelin gitti düğüne gitmedim diye düğünden 1 ay sonra yani 2 gün önce arayıp nankör düğüne gelmedin yazıklar olsun hayırlı olsun diye de aramadın lanet olsun sen nasil arkadaşmissin dedi çok abartmamis mi o kadar üstüme geldi ki sinirlenip defol git sktr git sonsuza kadar beni arama dedim kapattım engelledim 2 gündür aklıma geldikçe sinirim bozuluyor tamam gitmemiş olmam yanlıştı ama bu ne tepki yani

İş yerindeki ablanın düğünü oldu. Gitmedim diye arayıp nankör, yazıklar olsun dedi. Abartmamis mi?
Cevapla