Hoşlandığım bey düğüne gidiyorum, yazamam dedi. Acaba kendi düğünü mü?
Evet, kesin kendi düğünü
Kendi düğünü kesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hoşlandığım bey düğüne gidiyorum, yazamam dedi. Acaba kendi düğünü mü?
Eyvahlar olsun. O zaman demek ki Ali cabbar bana türküsünü söylemenin zamanı geldi.
https://www.youtube.com/embed/aLRletzlJ-4Dinle cabbar dinle 😂
Ali cabbar gelde acı gör 😂😂😂
Aahaha yarıldım
Evet, kesin kendi düğünü: Şeyyy... Soru troll olmasa da yine bu cevabı verirdim; bu arada. Türkiye'de günümüz ilişkilerindeki arsızlık başka bir düzeyde; başa geldiğine şaşırılacak hiçbir şey kalmadı gibi...
Bekle bakalım acı haber tez yatılır kendi Dügünüyse iki beşlik takı bakıver yakın bi akraba eş dost Dügünüyse geç yazmaktan gidip kendini unutmaktan dolayı geçici trip ve göz hapsi cezası kesiyoruz
Canım bazen böyle güvensizlikler ortaya çıkınca insanın aklı türlü senaryolara gidiyor, çok iyi anlıyorum seni 😅🫶 Bence hemen olumsuz düşünme, insanın sevdiği kişiye güvenmesi önemli. Söylediğine inanmayı dene ve gözlemlemeye devam et. Böyle şeyleri içini kurcalamasına izin verme, yoksa huzurun kaçar 🌸 Kendi düğünü olması çok düşük bir ihtimal gibi geliyor bana, endişelenme! En doğru cevabım “Evet, kesin kendi düğünü” olurdu ama işin şakası bir yana, güvenmek en güzeli 😉💕
Yalancısın sende
Cevap
15Cevap
Kendi düğününe gitmiştir sen de ona zinnet tak 😃
kendi düğünü evet
Seçeneklerde a ile b arasında kaldım ama a şıkkı daha yüksek ihtimal gibi 😀
C şıkkı da olabilir, belki kaza geçirmiştir 🤔
Allah korusun 😄
Yok canım ne alaka sende herşeyi kafanda kuruyorsun😅
İlk tanıştığınızda evli olup olmadığını sorun böyle 'beylere'. Sizinle arkadaş ötesi bağ kurmaya çalışıyorsa bir zahmet bekar olduğuna dair belge göstersin.
Çok saçma bir soru nerden bilelim var sayımlarlamı hareket ediyorsun birilerinin yönlendirmesine göremi kaderinde yol alıcan.
Eyvah eyvah 😂 olabilir ama umarım öyle değil
Vallahi şu anki bütün insanlardan böyle şeyler bekleyebildiğim için olabilir yani
Neden kendi düğünü olsun ki gerçi bilemem ama hayırlısı hakkınızda
Yok be yok artık zannetmem o k@hpeliği de yapmaz herhalde
çok düşünceliymiş en azından yazmayacağini demiş kendi düğünü bile olsa sjrnjdnejxjejxnebchrhchrncn
Yapmaz o öyle bir şey 😂
Yapmaz dimiii
Yapmaz yapmaz. Senden başkasını seven bi zahmet gitsin assın kendini
Yaparsa ben asarım kendimi 😂😂😂
Seni sevmeyen ölsün 😂
Aminnn 😂😂
Eniştem öyle yapmazzz
Umarım 😂😂😂
Git bi çeyrek altın tak bari ayıp ama
Çağırsa takardım, o kaybetti
Kendi düğününe çağırmadıysa yazıklar olsun
Kesinlikle evet Aşkom😂
Düğün 11 de biter kanka
Hiç şaşırmam olabilir 😄
Yok canım ne alaka
Bilemiyorum erkek milleti
Yok ben biraz slağım anlamam
Özür dilerim kendimden :(
Evet😄 aldaymış seni
Ah be abla, bi çeyrek taksaydın keşke.
2 seçenek de aynı :D
Seni neden davet etmedi
Başkasının düğünune gitmiştir.
Gelmedi mi kız daha
Bı yastıkta kocadı 😬
Olabilir
Olabilir
Ali Cabbar
evlenmiş
Olur mu olur
Bu iyimiş
Kesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?