Sevgilim kız kardeşinin düğününe gitmedi. Çok mu anormal bu?

Kız kardeşi daha önce de bir evlilik yapmıştı, onda da düğüne gitmemiş. Damatlarla bir sorunu da yok, sadece düğün sevmediği için gitmiyor.

Bugün de düğünü vardı işte kız kardeşinin, ikinci evliliği bu. Tüm akrabaları geldi ama o gelmedi. Tek başıma gittim oraya davet ettikleri için ve kendimi kötü hissettim, sığıntı gibi ortada kaldım. Üzgünüm.
Sevgilim kız kardeşinin düğününe gitmedi. Çok mu anormal bu?
Cevapla