Yaşıtlarımın yapamayacağı konuşmaları ailemle yapabiliyorum. Rahatsız olduğum konuları “Baba bak şöyle böyle, bundan rahatsız oluyorum/ böyle hissediyorum“ diye açıklar, babamla felsefi konuşmalar bile yaparım hep. Bu arada şu an lise mezunuyum ve tekrar üniversiteye hazırlanıyorum.
Ama nedense babam ve annem beni hala küçük çocukmuşum gibi görüyor. Sorumluluk alabileceğimi bilmelerine rağmen bana sorumluluk vermiyorlar. Özellikle annem dışarı çıkarken, kendi isteğimle bir şeyler yaparken karışıp duruyor. Hadi bunlara neyse, akrabalarımın (baba tarafı) beni küçük görmesi beni daha çok sinirlendiriyor. Özgüvensiz hissediyorum. Mesela geçen gün kaşlarımı alıyorken babaannem çok şaşırdı alabiliyor musun? Diye. Yemek yaparken de aynı şekilde, sanki 5 yaşında çocuğum da diğer insanların yaptıklarını yapınca inanılmaz şeyler yapıyormuşum gibi. Anlayacağınız normal şeyler yaptığımda, ders çalıştığımda, elbise giydiğimde, yemek temizlik veya üniversite konuları vb. aşırı tepki veriyor ve şaşırıyorlar. Yaşımı 16 sanıyorlar. Biraz minyon tipliyim ve sesim incedir, akrabalarla pek konuşmayı sevmem. Bundan olabilir mi acaba? Veya bir işte çalışmadığımdan?
Çalışsam bile ne sen çalışıyor musun diye tepki vereceklerini düşünüyorum. Mesela profilime güzel bir fotoğrafımı koyayım diyorum ama onlar göreceği için kendimi çok fazla küçük ve özgüvensiz hissediyorum bu tepkilerden. Artık ne zaman akrabalarımın yanında olsam susuyorum, içime kapanıyorum, özgüvenim tamamen gidiyor. Bunu nasıl aşarım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer