Herkese merhaba;
27 yaşındayım, ama sosyal çevrede (yahut bende?) bir sıkıntı var.
Bu başıma genelde topluluklarda geliyor.
Örneğin geçenlerde bir erkek mağaza görevlisine elimde giysilerle kabinlerin yerini sordum. Laubali bir şekilde şaşırır gibi yaparak "Burada kabin yok ki" dedi. Boş boş suratına baktım, çünkü o mağazada kabin olacağını biliyordum. "Şaka şaka, hemen şurada" diyerek gösterdi sonra.
Birkaç hafta önceyse kocamlaydım - bir restoranda su istedim, adam getirdi sonra suyu elimden çekti. "Kandırdıım!" diyerek geri verdi. Yanımda kocam var yahu. 7 yaşında değilim. 7 yaşa bile yapsalar kızarım.
Yine bir gün durakta minibüse bindim, adam "Bu değil öndeki araç gidecek" dedi ve resmen güldü bana. Sanki düştüm ettim falan.
Bu gibi "çocuk kandırırcasına/dalga geçer gibi" hareketler başıma çok sık geliyor. İnsanların suratlarında tuhaf gülümsemeler oluyor. Salak gibi mi görüyorlar anlamadım. Hayır, yaptığım sakarlık vs de yok. Sadece adam gibi soru soruyorum, hareket ediyorum - ama beni afallatmaya çalışmak hoşlarına gidiyor. Yahu neredeyse 30 yaşıma gelmişim, çocuk gibi de görünmüyorumdur herhalde?
Ee, nedir bu sevgili üyeler? :) bir bilen?
27 yaşındayım, ama sosyal çevrede (yahut bende?) bir sıkıntı var.
Bu başıma genelde topluluklarda geliyor.
Örneğin geçenlerde bir erkek mağaza görevlisine elimde giysilerle kabinlerin yerini sordum. Laubali bir şekilde şaşırır gibi yaparak "Burada kabin yok ki" dedi. Boş boş suratına baktım, çünkü o mağazada kabin olacağını biliyordum. "Şaka şaka, hemen şurada" diyerek gösterdi sonra.
Birkaç hafta önceyse kocamlaydım - bir restoranda su istedim, adam getirdi sonra suyu elimden çekti. "Kandırdıım!" diyerek geri verdi. Yanımda kocam var yahu. 7 yaşında değilim. 7 yaşa bile yapsalar kızarım.
Yine bir gün durakta minibüse bindim, adam "Bu değil öndeki araç gidecek" dedi ve resmen güldü bana. Sanki düştüm ettim falan.
Bu gibi "çocuk kandırırcasına/dalga geçer gibi" hareketler başıma çok sık geliyor. İnsanların suratlarında tuhaf gülümsemeler oluyor. Salak gibi mi görüyorlar anlamadım. Hayır, yaptığım sakarlık vs de yok. Sadece adam gibi soru soruyorum, hareket ediyorum - ama beni afallatmaya çalışmak hoşlarına gidiyor. Yahu neredeyse 30 yaşıma gelmişim, çocuk gibi de görünmüyorumdur herhalde?
Ee, nedir bu sevgili üyeler? :) bir bilen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar