Kimi insanlar neden bana çocukmuşum gibi davranıyor?

Herkese merhaba;
27 yaşındayım, ama sosyal çevrede (yahut bende?) bir sıkıntı var.
Bu başıma genelde topluluklarda geliyor.
Örneğin geçenlerde bir erkek mağaza görevlisine elimde giysilerle kabinlerin yerini sordum. Laubali bir şekilde şaşırır gibi yaparak "Burada kabin yok ki" dedi. Boş boş suratına baktım, çünkü o mağazada kabin olacağını biliyordum. "Şaka şaka, hemen şurada" diyerek gösterdi sonra.
Birkaç hafta önceyse kocamlaydım - bir restoranda su istedim, adam getirdi sonra suyu elimden çekti. "Kandırdıım!" diyerek geri verdi. Yanımda kocam var yahu. 7 yaşında değilim. 7 yaşa bile yapsalar kızarım.
Yine bir gün durakta minibüse bindim, adam "Bu değil öndeki araç gidecek" dedi ve resmen güldü bana. Sanki düştüm ettim falan.
Bu gibi "çocuk kandırırcasına/dalga geçer gibi" hareketler başıma çok sık geliyor. İnsanların suratlarında tuhaf gülümsemeler oluyor. Salak gibi mi görüyorlar anlamadım. Hayır, yaptığım sakarlık vs de yok. Sadece adam gibi soru soruyorum, hareket ediyorum - ama beni afallatmaya çalışmak hoşlarına gidiyor. Yahu neredeyse 30 yaşıma gelmişim, çocuk gibi de görünmüyorumdur herhalde?
Ee, nedir bu sevgili üyeler? :) bir bilen?
Kimi insanlar neden bana çocukmuşum gibi davranıyor?
Cevapla