Neden benim hayatım böyle oldu ne yapmalıyım?

Yirmi sekiz yaşındayım liseye gittiğim zamanlara kadar idare eden bir yasamım vardı birisini seviyordum ayrı şehirlerdeydik uzaktan da akrabaydık derken sınıfta kaldım ve ben den küçüklerle gitmem diye okulu bıraktım eskiden arkadaşlarım vardı herkes biryerlere dağıldı gitti arkadaşda kalmadı kendimi eve kapattım ev işleri filan derken telefonda sürekli o sevdiğim kişiyle konuşuyordum sonra işte oda bir gün terk etti gitti sekiz senem onunla gitti hiç kimsem kalmamış gibi kaldım sonra işte gitti başkasıyla evlendi o üniversite okudu filan derken ben daha kötü olmaya basladım o haberden sonra destek almaya karar verdim bir psikolog dan destek aldım altı yedi ay boyunca düzenli diyordum depresyon ve tükenmişlik sendromu dedi spora git işte yeni ortamlar edin kurslara git filan dedi iyi gittim bilgisayar programcılığı sertifikası aldım orada iki tane arkadaş edindim tamam iyidi ee kurs bitti selam sabah bitti onlar da gitti sonra işte spora gidiyorum arada hala okulu acık liseden bitirdim bir o yaradı seasnlar bitti doktorumla bir daha görüşmedim ee ben yine aynı oldum şu an yani pek bir şey olmadı hayatım da zaten doktordan da bir halt anlamadım profesyonel birisi gibi gelmedi henüz yeni mezun birisiydi genç birisi yani iyi görüp bitirdi seansları ama bende durum yine aynı kimseye güven kimseyi hayata alamama korkusu var insanlardan cekinip korkuyorum artık kırılıcagım zaten buda gider gözüyle bakıyorum hayatımı nasıl destirebilirim birde tekrar yeniden seçilebilir mi

Neden benim hayatım böyle oldu ne yapmalıyım?
Cevapla