Bu hayatta neden yaşıyorum ne yapmalıyım çok kötüyüm?

Üniversite sınavım her zaman ki gibi kötü geçti en sonda intihar etcem kurtulcam. Sınav zamanı stres yapıyorum her şey tepetaklak oluyor. Yeni ameliyat oldum. 1 ay çalıstım. Türkçede okuduğumu anlayamadım kötü sonuç alcam😥Yaşım 25 oldu önceden sağlık sorunlarımdan olmadı şimdi ise strestten bu dünyaya boş geldim
Bu hayatta neden yaşıyorum ne yapmalıyım çok kötüyüm?
Cevapla